bloemen wormpjes ook af!!!!!!

13-04-2012

hallo allemaal,

zo ik heb ook weer eens iets af,er kwam de laatste dagen niet veel uit mijn handen
waarschijnlijk een haakdipje,maar ik moet gewoon ook een nieuwe bril hebben
dan zie ik het wat beter allemaal,hihihihi.

ik heb deze bloemen wormpjes gehaakt naar een patroon van mala.designs
ik moet zeggen dat ik ze erg leuk vind,ze staan ook te pronken in mijn kamer,
dit is een foto van de achterkant want ze hebben
vleugeltjes en dat zie je niet zo goed hier,
ok dan ook nog maar een foto van af de zijkant
het is gewoon een hoofd met allemaal kleine bolletjes eronder,en dat vul je op en rol
je dan op en zo blijft die staan,mits je het even uit probeerd,hihihihih
die roze bleef omvallen vanwege de bloemen die zwaar zijn,
maar ik heb er gewoon een extra balletje onder gehaakt,
de gele kantelde een beetje naar voren,maar ik heb het steeltje van de bloem zo vast genaait dat die nu niet meer
naar voren kantelt,ja met haken kan je dit soort probleempjes makkelijk oplossen,hahahah
nou ik  ga maar weer opzoek naar iets anders wat ik kan gaan maken,
fijne dag allemaal,

groetjes hester

7 reacties:

Anja zei

Ik vind ze super leuk en heel vrolijk !!!!

Angélique zei

Wat een schatjes!

jose zei

weer helemaal super.
ze heeft ook zo n leuke patroontjes

Monique zei

Zelfs in een dipje creeer je weer wat schattigs.

Groetjes, Monique

Jacqueline zei

Echt heeeeel leuk, deze 3 bloemen-wormpjes!

breimaan zei

Wat een schattige wormpjes.
Mooie kleurtjes ook.

Gorete Cerdeira zei

They´re so beautiful!!

Een reactie plaatsen