cupcakejes voor kleindochters feestje

25-04-2012

hallo allemaal,

ik was niet veel online,
want ik heb een druk en chaotische anderhalve week achter de rug,
mijn moeder is verleden week op genomen in het ziekenhuis met een bloedvergiftiging,
en na 5 dagen intensive care,ligt ze nu op een gewone zaal,maar de behandeling gaat 6 weken duren
zei de arts die haar behandeld.
dus ik vlieg van hot naar her om van alles te regelen,met de rest van de familie,want ja me vader moet
ook eten natuurlijk,en die wil ook wat gezelschap.
maar met me moeder gaat het nu goed,zij is in goede handen en dat is belangrijk.

onder tussen is mijn kleindochter morgen ook al weer jarig,8 jaar oud word ze,en vandaag heeft ze haar
kinderfeestje,eem high tea,en oma moest natuurlijk het 1 en ander maken,
dus hier wat fotoos van de cupcake slinger,een grote cupcake en kleine cupcakejes en gebakjes,
de cupcakeslinger hangt te pronken tussen een koof van de voor en achterkamer,
staat erg leuk tussen de rose en cyclaam kleurige ballonnen en grote papieren bloembollen
die mijn dochter gemaakt heeft.

de grote cupcakes is 25cm hoog,hihihih dit vond ze erg leuk.
en staat nu te pronken op de schoorsteen,eigenlijk was dit een muts voor een kind
maar ik heb er een onderkant voor gehaakt en dus is het nu een cupcake!!!!

en de kleine gebakjes staan op een schaal tussen echte gebakjes,
ik had er nog veel meer gemaakt,maar die moet ik nog inelkaar zetten,
morgen maar weer want zaterdag is het feest voor de familie en vrienden,

ik ben nu met kransen bezig van plastic zakjes,ook erg leuk om te maken,

groetjes hester

10 reacties:

Angélique zei

Oei, sterkte met je moeder en beterschap voor je moeder! Gelukkig schrijf je dat het nu weer beter met haar gaat. Dat vraagt inderdaad de nodige energie en regeltalenten.

Gefeliciteerd met je kleindochter!
Dat zal een super leuk feest worden met al die prachtige zoetigheden! Dat heb je echt heel leuk gedaan.

Ingrid zei

Wat een leuke (en lekker uitziende) cupcakes!!!

Chris zei

jammie jammie
dat ziet er lekker uit
goed voor de lijn haha
heel leuk gemaakt!! die slinger is erg leuk

hester zei

dank jullie wel dames,!!!!!

noofs zei

Je cupcakes zijn prachtig. Ik hoop dat het goed blijft gaan met je moeder (en vader) Sterkte met alle drukte :-)

Monique zei

Jeetje bloedvergiftiging, dat is niet niks. Fijn dat het de goede kant op gaat met je moeder.

Wat een leuke cupcakes. Die slinger vind ik super leuk.

Bregit zei

Wat ziet dat er gezellig uit al die cupcakes, ik lees het al druk druk druk.
Gefeliciteerd met je kleindochter en heel veel beterschap voor je moeder!
Groetjes van Bregit

Haakmuts zei

Zo dan ben je zeker druk, fijn dat je moeder weer op een gewone zaal ligt maar al me al is het een heel gedoe. Mooie cupcakes heb je gemaakt, je kleindochter zal er blij mee zijn.
Veel sterkte en beterschap gewenst.

Sandra zei

wat zien die er leuk uit, en gezellig, veel plezier nog met alle voorbereidingen en veel sterkte voor je mam en de familie.
Grtz Sandra

Liz zei

The garland is so cute! Very pretty! Liz

Een reactie plaatsen