2 de hippie vest weer klaar!!!!!

5-05-2012
hallo allemaal,

zo weer een hippie vest klaar voor selina,'
hier heb ik de zeeman wol sparkle gebruikt er zitten 2,5 bollen wol in
gehaakt met haaknaald nr 7,gisteren begonnen vandaag al weer klaar.
gaat ook lekker snel met zo een grote haaknaald,ik moet zeggen dat ik het wel lekkere
zachte wol vind en het hangt ook echt soepel en mooi.
nu ga ik maar even weer wat anders haken,maar er zal heus nog wel een andere kleur vest
verschijnen als het aan me kleindochter ligt,hihihih


gelukkig kwam selina net even langs,dus die kon gelijk poseren en zo te zien past die weer goed,
het lijkt rood maar het is toch echt de hard cyclaam kleur maar dat zie je niet zo goed op de foto.

groetjes hester

9 reacties:

TIO zei

oh, mooi! dat zal ze weer met open armen hebben ontvangen waarschijnlijk!

Hetty zei

Weer prachtig gemaakt en wat snel.
Groetjes Hetty.

Angélique zei

Leuk weer! Kleindochter boft met zo'n oma!

Knifty Knitter en Haken zei

wauw wat mooi

gr wendy

meijra zei

erg mooi Hester, is dat een patroon van de garnstudio?
Lijkt me leuk om te maken, je hebt ze ook in gebreide versies, maar er is amper aan patronen te komen.
gr. Meijra

hester zei

DANK JULLIE WEL DAMES,

MEIJRA DIE VAN GARNSTUDIO IS BIJNA HET ZELFDE
ALLEEN IS DIE ZONDER MOUWEN,EN DEZE MET
MAAR O ZO MAKKELIJK DAN HET IS EEN GEKOCHT PATROON GEVONDEN BIJ DAWANDA.DE
http://de.dawanda.com/
GA DAN NAAR MATERIALEN/AANKLIKKEN/DAN NAAR E-BOOKS UND ANLEITUNGEN/EN DAN NAAR HAKELANLEITUNGEN.
DAN VERSCHIJNT ALLES OP HAAKGEBIED AAN PATRONEN EN DAN EVEN ZOEKEN JE ZIT HAAR VESTEN GELIJK,AANKLIKKEN EN DAN KOM JE OP HAAR AFDELING.EEN HELEBOEL VERSCHILLENDE MATEN HEEFT ZE,EN DE KOSTEN ZIJN 5,99 TOT 8,99 BETALEN MET PAYPAL.

HOOP JE ZO EEN BEETJE TE HEBBEN GEHOLPEN,
GROETJES HESTER

Haakmuts zei

He Hester wat werk je snel, heel mooi hoor en lekker zo'n vest in het voorjaar. Heel mooi.

breimaan zei

Hoi Hester,
Ook deze is weer erg mooi geworden. En wat doe je dat snel! geweldig hoor.

Anoniem zei

Hoi Hester, op zoek naar een haakpatroon voor een vest kwam ik bij jouw prachtige creaties voor je kleindochter uit. Ik vind hem heel erg leuk, maar raak helemaal de weg kwijt tussen de 1000 haakpatronen bij dawanda.de. Kan je me een nog iets specifiekere tip of link geven om dit patroon te vinden? Heel erg bedankt. Voor mijzelf trek ik voor deze haakklus maar alvast 2 jaar uit, want ik ben nog niet zo bedreven als jij ;) Dank voor je moeite alvast. Groet, Yolanthe

Een reactie plaatsen