haagse ooievaar!!!!!!

9-05-2012
goede morgen allemaal,
hier in den haag regen en grauw,ik hoop dat het nog wel wat mooier weer gaat worden
hier word je ook alleen maar depressief van,hihhi
ik heb weer lekker zitten haken,en is ook weer af
2 daagjes aan gewerkt gemaakt met catania katoen haaknaald nr 3,
deze ooievaar met kikker is ongeveer 25 cm hoog,
in de benen zitten pijperagers en de tenen ook,in de nek zit een
ook een stukje pijpe rager zodat die wat beter blijft staan
onder het plasje water,jaaaaaaaaa daar staat hij zit een cd die ik eronder heb geplakt!
ik zocht al een hele tijd van die zwarte plak oogjes,maar kon niets vinden
totdat ik gisteren een idee kreeg,gewoon van de veiligheidoogjes het stokje afzagen
en dan heb je alleen  het halve kraaltje over en die heb ik dan vast geplakt
dit gaat toch niet naar een klein kind dus het kan geen kwaad dacht ik zo,
het patroon komt van babsies hook,haar link naar haar blog staat hier aan de linkerkant op
mijn blog,dus ik zou zeggen ga is even kijken bij haar ze maakt en verkoopt leuke patronen en
echt niet duur,
nou ik ga nu maar eens kijken wat ik nu weer kan gaan haken!!!!
groetjes hester


10 reacties:

Anja zei

Ik kan de kleine letters van je bericht nauwelijks lezen (ik word oud haha) maar de foto's zien er super uit. mooi !!!!

Anja zei

Jaaaa nu is de tekst beter te lezen, bedankt ;-)
De plakoogjes zijn te koop bij de HEMA en Xenos !

hester zei

HOI ANJA
PLAK OOGJES HEB IK GENOEG HIER,
MAAR DIE VROUW DIE DEZE ONTWERPEN MAAKT
GEBRUIKT HALVE PLAKKRAALTJES VAN PLASTIC.
IK KAN DIE WEL KOPEN MAAR DE VERZENDKOSTEN ZIJN DAN GEWOON TE HOOG,DE HALVE KRAALTJES KOSTEN PER ZAKJE VANAF 0,91 EURO CENT EN VERZENDKOSTEN 6,75
NOU DAT VIND IK NIET LEUK MEER,EN IK VIND DE WIEBEL OOGJES NOOIT LEUK,JA SMAKEN VERSCHILLEN,HIHHIH
MAAR ZO HEB IK HET NU OOK MOOI OPGELOST VIND IK,HAHAHAHAHAH

GROETJES HESTER

Angélique zei

Ziet er super leuk uit! Ik herkende het ontwerp al, die moet van Babsi zijn ;-)
Dat heb je wel heel erg snel gedaan zeg!
Grappig met dat kikkertje (wel sneu voor het beestje)

Hetty zei

Wat een prachtige ooievaar Hester.
Groetjes Hetty.

Monique zei

Wat heb je weer een prachtige creatie gemaakt.
Super leuk zo met dat kikkertje in zijn bek.

Groetjes, Monique

tanja zei

Wat is ie leuk als je patroontje heb graag als me dochter zwanger is haha moet ie klaar zijn nog maar beginnende haakster met blog groetjes uite zeeland tanja

... Babsie zei

Liebe Hester,
Dein Storch mit seinem Fröschlein und dem eigenen Teich ist soooo toll geworden. ich freu mich sehr über das tolle Bild.
Ein schönes Rest-Wochenende und viele liebe Grüße von der
Babsie ♥

hester zei

hallo tanja

hier de link waar je het patroon kan kopen,
http://de.dawanda.com/shop/BabsiesHook

groetjes hester

hester zei

hallo babsie

lieb von dir,dass du etwas schreibst auf mein blog!!!!
vielen dank!!!!

grusse hester

Een reactie plaatsen