hippie vest voor kleindochter

2-05-2012

hallo allemaal,

zo ik heb weer wat af voor me kleindochter,
een gehaakt hippie vest,gemaakt met wibra saskia wol
er zitten 2,5 bollen in
gehaakt met haaknaald nr 6,

ik vind dat die bij de schouders iets wijder moet,maar dat zoek ik nog wel even uit,
en de wijde mouwen ruches wilde ze zelf graag,hihihihi
het patroon heb ik gekocht op een duitse site,
dawande.de


ik ga nog wat andere kleuren maken want dat vind ze leuk
en kan ze steeds een andere aan,hihiih
ja meisjes he,

groetjes hester

12 reacties:

Angélique zei

Wat is die leuk Hester!
Ook het model in kwestie mag er zeker zijn, een mooie dame!

jose zei

ziet er erg leuk uit. SUPER

TIO zei

Heel mooi!

Knifty Knitter en Haken zei

Heel mooi geworden

Anja zei

WOW wat mooi !!!!!!

Sandra zei

wat een bofkont, die kleindochter van jou, schitterend vestje, ze zal er wel reuze trots op zijn.

Carla zei

Wat een prachtige creaties, en dan heb ik het niet alleen over het vest. Wat een mooie kleindochter heb je, daar mag je ook trots op zijn!

breimaan zei

Wat een geweldig vest en wat een lieve oma die dit heeft gehaakt voor haar mooie kleindochter!

Hetty zei

Wat een prachtig vest is dit geworden,staat haar leuk.
Groetjes Hetty.

Anoniem zei

Hallo,
Ik heb je net een mail gestuurd, maar zie dat ik zo ook kan reageren... Wist ik nog niet. Hoop dat je me wilt helpen met het patroon.
Je maakt super dingen!!

Bianca Van Schaik zei

Ik Ben op zoek naar zo.n patroon voor mijn dochter van 9 jaar. Maar kan het Helaas nergens vinden. Zou u me er aan kunnen helpen. Of weet u waar ik er aan kan komen. Mijn dochter zou er heel blij mee zijn.
Mvg bianca

Unknown zei

Ik Ben op zoek naar zo.n patroon voor mijn dochter van 9 jaar. Maar kan het Helaas nergens vinden. Zou u me er aan kunnen helpen. Of weet u waar ik er aan kan komen. Mijn dochter zou er heel blij mee zijn.
Mvg bianca

Een reactie plaatsen