wat grappige slakken

17-05-2012

hallo allemaal,

zo ben druk in de weer geweest met haken van een paar slakken,
en natuurlijk weer met een patroon van babsie's hook.

ik heb de slakken gemaakt met catania katoen,
met haaknaald nr 3,
beetje problemen met de mondjes maar in mijn ogen zien ze
er goed uit en ik krijg echt niet alle mondjes gelijk,hihihihi
maar goed bij ons mensen zijn ook niet alle monden hetzelfde,hahahaha


bij de slakken van babsie zijn de slakkenhuisjes
wat puntiger maar ik denk dat ik iets losser haak,
nou ja ik vind deze ook erg leuk zonder punthuisjes.

ik ben al weer met iets anders bezig,maar
dat doet ook weer eventjes,

groetjes hester

17 reacties:

Anja zei

Ze zijn heel grappig, hartstikke leuk !!!

TIO zei

Ze zijn gewoon super!!!!

Anka Vandenrul zei

wauw seg, echt super schattig :)
heel mooi gedaan!

Grtjs

Angélique zei

Ze zijn leuk!!!

Sandra zei

aaaah die zien er zo grappig uit, ontzettend leuk.
Groetjes Sandra

miep zei

Wat zijn die leuk! geweldig!!

Zwaantje Heerlien - van den Wijngaarden zei

wat een schatjes heel mooi gemaakt

hester zei

dank jullie wel voor de leuke berichtjes

groetjes hester

Haakmuts zei

Hester wat heb je lieve en vrolijke slakjes gemaakt, de patronen van Babsie zijn echt leuk he. Maar je moet ze ook mooi uit kunnen voeren maar dat kan jij heel goed. mooi hoor.

Chris zei

hele leuke slakken!!
mooie kleurtjes ook! die wil ik wel in mijn tuin
deze eten niets op hahahahaa
groeten

Amarins zei

Wauw wat zijn deze slakken super leuk. Prachtig gemaakt. Groetjes, Amarins

Ingrid zei

Superleuke slakjes!!! Word je helemaal vrolijk van...

... Babsie zei

Liebe Hester,
was sind die putzig, Deine Schnecken!! Eine schöner als die anderee. Total superklassetoll!!!
Dicker Drücker
Babsie ♥

hester zei

BEDANKT VOOR JULLIE LIEVE REACTIES,
IEDEREEN DIE HIER BIJ MIJ OP BEZOEK KOMT VIND ZE ZO LEUK,DUS IK DENK DAT IK ER NOG WAT MOET MAKEN,HIHIHIH

BABSIE VON DIESE SCHNECKEN WERD JEDE MENSCH FROLICH,HIHIHIHI

Brenda zei

Leuk hester! misschien een idee om eens waterslakken te haken? misschien met was leuke riet ornamenten er bij? ik kijk er naar uit! als je meer informatie wilt over de waterslak, moet je mij even mailen op slakkenfan@gmail.com

groetjes Brenda

Lynn zei

These are good fun, is there a pattern for making them?
Lynn

Lynn zei

Sorry just translated and seen the link. x

Een reactie plaatsen