EERSTE KERST WERKJE VAN DIT JAAR!!!!!!


27-06-2012

HALLO ALLEMAAL,

ZO MIJN EERSTE KERST WERKJE  VAN DIT JAAR IS OOK KLAAR!!!!!
GEMAAKT MET CATANIA KATOEN EN MET HAAKNAALD NR 2,5
DIT KOMT UIT HET NIEUWE BOEKJE VAN CHRISTEL KRUKKERT,
christels kerstboek.

ER STAAN ECHT LEUKE DINGEN IN,DUS
DE MOEITE WAARD OM TE KOPEN VIND IK ZELF,
ALLEEN JAMMER DAT ER GEEN GROTE SNEEUWMAN IN STAAT
DAN WAS HET COMPLEET GEWEEST,MAAR JA DAT IS MIJN MENING,HIHIHIHHI!!!!!!!!
MAAR JE KAN OOK NAAR HAAR SITE GAAN
EN DAAR DE SNEEUWMAN ALS NOG KOPEN!!!!


ZOALS JULLIE ZIEN IS HET NIET ZO HEEL GROOT,
IK HEB AL WAT AANVRAGEN LIGGEN OM DIT TE MAKEN,
DUS IK VERVEEL ME NIET HOOR
IK BLIJF VROLIJK DOOR HAKEN,

GROETJES HESTER


6 reacties:

Anja zei

Hester wat leuk !!!!
Natuurlijk heb ik het boekje ook maar wacht nog even met maken.
Ik vind de kerstpatronen super leuk en ach, sneeuwpoppen kan ik de hele winter ook nog haken ;-)

Margaret zei

Jij gaat ook als een speer. Deze is wel heel mooi. Ik heb het boekje niet maar als ik dit zie dan denk ik toch over om het ook te kopen.

Yentl Eerdekens zei

Ik vind het echt super gemaakt!
Heb na het zien van jou kerstwerkje het boekje ook besteld ! Ben echt benieuwd wat erin staat!
Veel plezier verder nog !!

Lia zei

Wauw wat een mooi lief engeltje! Ik vind het jammer genoeg nog wat te hoog gegrepen voor mij, maar houd het boekje in gedachten.

Groetjes,
Lia

TIO zei

oh, zoeen leuke... heel mooi

Chris zei

ooh hester wat een snoezig engeltje
die wil ik ook!!
bedankt voor de tip

Een reactie plaatsen