NIEUWE DIERENHANGERTJES.

16-06-2012

GOEDE MIDDAG ALLEMAAL,

GISTEREN TOCH HET BOEKJE VAN ANNEMARIE ARTS BINNEN GEKREGEN.
ER STAAN 15 LEUKE PATROONTJES IN DUS VOOR DE HAAK LIEF HEBBERS
GEWOON KOPEN EN MAKEN,HIHIHIH
IK KON HET NIET LATEN OM GELIJK IETS TE GAAN HAKEN,
NA 2 UURTJES BEZIG TE ZIJN GEWEEST MET HAKEN WAS DIT HET EERSTE
SLEUTEL-DIERENHANGERTJE .

HET BIJTJE MET

MET VLEUGELTJES,KLAAR.



IK VIND HEM ZO LEUK BEETJE GEPRIEGEL VOOR MIJ MET ME SLECHTE OGEN MAAR TOCH GEHAAKT MET HAAKNAALD NR 2,5 EN CATANIA KATOEN,
IK HEB 2 KLEINE KRAALTJES GEBRUIKT VOOR DE OOGJES,JE KAN OOK PLAK OGEN OF GEWOON EEN PAAR STEEKJES DOEN VOOR DE OOGJES.

GELIJK DAARNA HET 2DE SLEUTEL-DIERENHANGERTJE GEHAAKT,

EEN PINQUIN,IK VIND HET GRIJS IETS TE DONKER JE ZIET ZIJN OOGJES BIJNA NIET!!!

VOOR VANDAAG BEN IK MAAR IETS ANDERS GAAN DOEN,ANDERS ZIE IK DE REST VAN DE DAG ALLES WEER DUBBEL,HIHIHIH NA HET GEPRIEGEL,

DIT IS HET NIEUWE BOEKJE VAN ANNEMARIE ARTS!!!!!


GROETJES HESTER.



4 reacties:

kristel zei

Heel mooi gemaakt, het lijkt me een leuk boekje.

Groetjes Kristel

TIO zei

Dat zijn ook weer hele mooie!!!

Angélique zei

Haha, die zijn leuk! Ik wist niet eens dat Annemarie een nieuw boekje heeft uitgebracht; ziet er erg leuk uit weer!

Monique zei

Wat een leuke hangertjes. Mmm, leuk boekje ik zal mijn ogen de kost geven. Misschien is het maandag al te koop op de markt.

Groetjes, Monique

Een reactie posten