WAXINE LICHTJES HOUDERS

17-06-2012


HALLO ALLEMAAL,
OMDIT TE MAKEN HEB IK EERST 3 POTJES MET ZILVERUITJES OPGEGETEN,(WAT IK ERG LEKKER VIND)DE POTJES VAN AH VAN HET MERK EURO SHOPPER KOSTEN MAAR 0,39 EUROCENT,DUS DAT IS NOG TE DOEN,DE LEGE POTJES HEB IK DAN EEN GEKLEURD HOESJE GEGEVEN IN DE KLEUREN VAN CINDY,HIHIHIHI.
HET PROBLEEM WAS....... HOE KRIJG IK HET WAXINE LICHTJE IN DE POT ZONDER JE VINGERS TE VERBRANDEN,EN TOEN DACHT IK .....BIJ BLOKKER HEBBEN ZE ZO EEN DING SPECIAAL HIERVOOR OM DE WAXINE LICHTJES TERWIJL JE ZE EERST AANSTEEKT ZO IN HET POTJE TE LATEN ZAKKEN,IK OP PAD NAAR BLOKKER,VROEG DUS OMZO EEN DING HIERVOOR,.................O ZEI DE DAME VAN BLOKKER EEN ....WAXITAXI......IK ZEI....EEN WATTTTTTTT?????????.........EEN WAXITAXI HEET ZO EEN DING ZEI ZE........IK MOEST ER HARTELIJK OM LACHEN....HAD NOG NOOIT VAN DAT WOORD GEHOORD,IK KOCHT ER GELIJK MAAR DRIE WANT ALS IK DEZE LEUKE WAXINELICHTJES HOUDERS AAN CINDY KADO DOE,DAN WILLEN MIJN ANDERE DOCHTER EN MOEDER  DAT OOK GRAAG HEBBEN,HIHIHIHI
IK HEB ONDERTUSSEN AAN ZO EEN 25 MENSEN GEVRAAGD OF ZE WETEN HOE DAT DING HEET VOOR JE KAARSJES IN DE POT TE KRIJGEN,SLECHTS 3 WISTEN DAT HET WAXITAXI HEETTE,HAHAHA

GROETJES HESTER

1 reacties:

Een reactie plaatsen