WILDE ZWIJNEN.

25-06-2012
GOEDEMIDDAG ALLEMAAL,

ZO IK HEB WEER WAT AF VAN EEN PATROON VAN BABSIE'S HOOK
HET ZIJN DE WILDE ZWIJNEN MOEDER EN 2 KLEINTJES
ALLEEN DE BOVENSTE HEB IK DUS GEHAAKT


MET HAAKNAALD NUMMER 2 ZOALS HET PATROON ZEGT
DE ANDERE 2 ZIJN GEHAAKT MET HAAKNAALD NUMMER 3
ALLES IS WEER GEMAAKT VAN CATANIA KATOEN,
DEZE STAAN TE PRONKEN OP MIJN TV,EN IEDEREEN DIE BINNEN KOMT
EN ZE ZIET DIE VIND ZE GEWELDIG,HIHIHIH
IK GA MAAR WEER VERDER,
HEB NOG WEL HET 1 EN ANDER LIGGEN WAT IK WIL MAKEN,

GROETJES HESTER




8 reacties:

Anja zei

Verkoopt ze behalve patronen ook turbo haaknaalden hahaha ? Wat ga je snel !!!
Enig zijn ze :-)

Angélique zei

Ze zijn leuk! Wel kunstige acrobaten hoor, als ze zo goed op elkaar kunnen staan :-)

Corine zei

Haha, ze zijn erg leuk, die wilde zwijnen!!
Krijgen ze nog meer broertjes/zusjes???

Monique zei

Ze zijn enig!. Jij gaat wel als een speer zeg. Voor je het weet heb je een hele dierentuin bij elkaar gehaakt.

Groetjes, Monique

Sandra zei

Wat kan jij ontzettend snel haken, ik zie bijtjes voorbij flitsen en voor ik kan reageren zie ik schattige zwijntjes, vind ze allemaal super leuk

TIO zei

jij gaat ook snel seg :-) heel mooi

miep zei

Wat zijn ze leuk!! ♥

Margaret zei

O die ken ik nog niet van babsie, ze zijn geweldig.

Een reactie plaatsen