LEUKE ZON!!!!!


9-07-2012
GOEDE MORGEN ALLEMAAL,

ZO HIJ IS EINDELIJK KLAAR DE ZON VAN MALA DESIGN ,ZIJ HEEFT OOK ERG LEUKE PATRONEN EN HAAR BESCHRIJVINGEN ZIJN BEST GOED MET VELE FOTOOS VOOR DE UITLEG,
DUS BEST DE MOEITE WAARD OM DAAR EEN EEN KIJKJE TE NEMEN,
MAAR JEETJE WAT EEN WERK ZEG
AL DIE ZONNESTRALEN,MAAR ACH ELKE DAG EEN PAAR EN IK HEB ECHT RUSTIG AAN GEDAAN
DAN KOMT HET VANZELF WEL AF,HIHIHIH
DE REGENBOOG IS NIET HELEMAAL NAAR ME ZIEN,MAAR JA IK GA ER NIET NOG 1 MAKEN
DUS HET IS GOED ZO!!!!!
IK HEB HEM GEHAAKT MET HAAKNAALD NR 2,5 EN GING BEST GOED MAAR
VERMOEIEND VOOR ME OGEN.
IK GA MAAR WEER MET IETS ANDERS BEGINNEN,

GROETJES HESTER

10 reacties:

miep zei

Wat is die ook weer leuk geworden!! Heel mooi!!

Anja zei

Wat een heerlijk zonnetje heb je gemaakt !
Lijkt me inderdaad best veel werk, maar met iedere dag een stukje kom je er wel ;-)
Bij jou schijnt nu altijd de zon haha.

Angélique zei

superleuk!

Monique zei

Komt de zon dan eindelijk nog door, daar hebben we lang op moeten wachten!
Nee, alle gekheid, hij is heel leuk geworden!

Groetjes, Monique

TIO zei

Weer heel mooi! hopelijk zorgt hij nu nog voor veel zon he! :-)

yasemince45 zei

super!

Ingrid zei

Prachtig!!!! Kan me voorstellen hoeveel werkde zonnestraaltjes zijn,maar als je zoiets krijgt...

Margaret zei

Wat heb je hem mooi gemaakt. Het zou inderdaad wel heel veel werk geweest zijn, maar het resultaat mag er wezen.

hester zei

DANK JULLIE WEL VOOR DE LEUKE BERICHTEN,

GROETJES HESTER

Mala Designs zei

the best sun I´ve ever seen!

hugs mandy

Een reactie plaatsen