BEDANKT,BLOG VOLGERS

15-10-2012

GOEDEMORGEN LIEVE MEDE BLOGGERS,

WIE HAD DAT GEDACHT TOEN IK 19 MAANDEN GELEDEN MIJN BLOG STARTTE,DACHT IK WIE
WIL MIJ NOU VOLGEN,HAHAHAHAHAH
MAAR NU HEB IK AL 100 VOLGERS, EN IS MIJN BLOG BIJNA 40.000 KEER
BEKEKEN WOWWWWWWWWWWW!!
IK MOET ZEGGEN, DAT IK DAT HEEL ERG LEUK VIND,EN OOK AL DE BERICHTJES
DIE IK ONTVANG ZIJN ALTIJD GEZELLIG OM TE LEZEN.

IK BEN DE LAATSTE MAANDEN NIET VEEL OP MIJN BLOG GEWEEST,
MAAR DAT KWAM OM DAT MIJN MOEDER TOCH OP EN AF 4 EN EEN HALVE MAAND IN HET ZIEKENHUIS HEEFT GELEGEN,
EN IK MIJ  NIET KON CONCENTREREN OP HET HANDWERKEN,
MAAR ZIJ IS GELUKKIG WEER THUIS EN HET GAAT HEEL GOED MET HAAR ,DUS
KAN IK WEER HEERLIJK GAAN HANDWERKEN!!!!!

IK ZAL PROBEREN WAT MEER PATRONEN OP MIJN BLOG TE PLAATSEN,
DIE IK DAN VERTAALD HEB OF
GEWOON WAT LINKEN VAN MEDE BLOGSTERS DIE OOK ALLEMAAL VAN DIE
LEUKE EN MOOI DINGEN MAKEN!!!

MAG IK JULLIE ALLEMAAL BEDANKEN ,ADA JIJ BEDANKT OM TE BESLUITEN OM MIJN 100STE VOLGER TE WORDEN,HAHAHA
IK GA IS EVEN BEDENKEN HOE IK DAT GA AANPAKKEN VAN EEN GIVE AWAY,
WANT JA 100 VOLGERS VIND IK TOCH AL HEEL WAT,
MAAR IK HEB DAT NOG NOOIT GEDAAN,DUS HIEROVER HOREN JULLIE MEER IN DE KOMENDE DAGEN!!!!

EN IK HOOP NOG EEN TIJDJE DOOR TE GAAN MET ME BLOG!!!!

GROETJES HESTER




6 reacties:

Margaret zei

Proficiat met je 100 volgers. Leuk is dat bloggen he. Ik geniet er ook nog elke dag van.
Fijn dat het met je moeder weer beter gaat en we wachten je berichtjes weer af. Ben benieuwd wat je give away gaat worden.

Tinie zei

Echt geweldig dat je al 100 volgers hebt en dat zullen er vast nog meer worden. Fijn dat het met je moeder weer beter gaat. Groetjes Tinie

TIO zei

Dat is leuk he, te weten dat je volgers er zijn omdat ze je blog leuk vinden en alles wat je maakt!

Anja zei

Fijn dat het zo goed gaat met je moeder !!
En jij daardoor weer met een gerust hart kunt handwerken :-)
Ik kijk altijd uit naar een blogbericht/haaksel van jou, omdat het altijd zo mooi, gezellig en vrolijk is !!!

kristel zei

Van harte proficiat!

Angélique zei

Gefeliciteerd met het blogsucces!
Ik hoop ook dat je nog lang mag bloggen en dat ik je nog lang mag volgen ;-)

Een reactie plaatsen