bezig geweest feestje voor zoon!!!

zaterdag geven we een feestje
want dan is mijn zoon benjamin al weer 11jaar oud,en we hebben gewoon alle kinderen van zijn klas uitgenodig
plus familie en vrienden,die allemaal s avonds komen ,
geen kinderfeestje meer,gewoon muziek en dansen er maar bij,zal vast een knal feest worden,en dus

moet er ook uitgedeeld worden op school dat doet die dan op
vrijdag middag,,ik weet dat veel kinderen dat
al niet meer doen dat zie ik in zijn klas
van de andere kinderen,maar hij vind het gewoon nog leuk en aangezien
het zijn laatste jaar is op de lagere school pakken we nog maar een keertje uit,hihihih

leuke bakjes gekocht bij de zeeman en gewoon 18 verschillende snoepjes in gedaan
en een zakje chips, geen geknutsel en dat soort dingen dat hoefde van hem niet
gewoon simpel leuk en lekker zei die, dat hebben we vanmorgen gedaan mijn dochter
en ik,onder het genot van een paar bakkies koffie,hihihhih
 
 
groetjes hester

2 reacties:

Angélique zei

Dat zal zeker een knalfeest worden! Die zoon van jou boft maar!
Alvast gefeliciteerd en veel plezier toegewenst!

Anja zei

Gefeliciteerd en een fijne dag !!
Gaat lukken zo te zien ;-)

Een reactie plaatsen