halloween.

24-10-2012
hallo allemaal,.
 
zo hier zijn mijn spinnen ongeveer 14cm groot,heel makkelijke
om te maken ,4 pijperagers als poten en 2 bibberogen.
ik kan nog wel een neus en mond maken ,maar ja die spinnen hangen boven aan het plafond
geen hond die dat ziet dan, of ze nu wel of  niet een mond hebben,hihihihihih

 
dit is het spinneweb,gehaakt met haaknaald nr 5,en wibra saskia wol.en met een doorsnee
van 1 meter hier komt een grote spin in die we gekregen hebben van me vader ooit
en die is 60 cm,hihihi.
nou ik ga weer verder,moet nog 1 spinneweb maken,1 platte pompoenslinger voor aan de
schoorsteen,
dus ik verveel me niet hoor,hihihih.
 
groetjes hester
 
 

4 reacties:

TIO zei

oh... wat super leuk... Als ik de tijd nog heb maak ik er nog voor mijn zoon zijn feestje volgende woensdag... kunnen de kindjes die voor zijn verjaardag komen eentje mee naar huis nemen en het is een halloweenfeestje dus daarvoor ook zeer toepasselijk.

Angélique zei

Whahaha, die foto met spinnen is echt geweldig! Ze zijn super leuk! Ik denk dat ze veel minder leuk zijn met neus (hebben spinnen niet eens) en mond, dus gewoon zo laten. Ook het spinnenweb vind ik prachtig! Veel haakplezier!

Tinie zei

Leuke spinnen, misschien dat de kinderen dan niet meer bang zijn. ;-) groetjes Tinie

Zwaantje Heerlien - van den Wijngaarden zei

prachtig die spinnen maar ook de spinnenweb ;)

Een reactie posten