pompoen slinger!!!!!

29-10-2012
 
 
GOEDEMORGEN ALLEMAAL IN BLOGLAND,
GISTEREN DRUK IN DE WEER GEWEEST MET DE POMPOEN SLINGER
DIE MIJN DOCHTER SABRINA AAN HAAR SCHOORSTEEN WIL HANGEN,
VRIJDAG GEEFT ZE EEN GROOT HALLOWEEN FEEST,
ZIJ WAS 11 OKTOBER JARIG  EN HAAR ZUSJE CINDY IS 2 NOVEMBER
JARIG,DUS HEBBEN ZE SAMEN BESLOTEN OM DAT GEZAMELIJK TE VIEREN
EN WEL IN DE VORM VAN EEN HALLOWEEN FEEST!!!!
DUS WE ZIJN ER ERG DRUK MEE,HIHIHI
ZE HAD EEN LEUKE SLINGER HANGEN AAN DE SCHOORSTEEN MAAR DIE WAS
VAN PLASTIC EN JA MET DE KACHEL DIE ERONDER STAAT ZIJN DE POMPOENTJES
GAAN OMKRULLEN,DUS IK DACHT ALS IK NOU WAT HAAK,LEKKER DIK KARTON ERTUSSEN
DOE DAN KRULT ER NIETS MEER OM,HIHIHIH ZO GEZEGD ZO GEDAAN.
 
IK HEB DE RONDJES GEHAAKT MET HAAKNLD NR 4,EN MET VILT HET
GEZICHT ER OP GEPLAKT,
DE SLINGER IS 1,20 METER OOK AL ZIET HET ER WEL ERG KLEIN UIT ZO OP
DE FOTO,HAHAHAHA.
NU GA IK WEER VERDER MET ME SPINNEN,
 
GROETEJS HESTER

4 reacties:

TIO zei

Oh, ook weer heel leuk!
Ik ben ook met je spinnen bezig, vandaag 3 en morgen nog 3, dan ben ik ermee klaar voor woensdag :-)

kristel zei

Helemaal geslaagd!

Angélique zei

Dat is een echte halloweenslinger; leuk!

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Nou daar zijn we dan, dank zij ons mail verkee kon ik het niet laten om toch volger van je te worden, hen net mijn halloween sprookjes van babsie geplaatst, maar jou halloween slinger mag er ook wezen misschien wat voor volgend jaar, ga zo door ik geniet van jouw creaties
Liefs patricia

Een reactie plaatsen