vierde petit four ook weer klaar!!!

26-10-2012

hallo allemaal,

zo ik was vanmorgen gelijk begonnen aan het vierde petit fourtje van grietjes
petit four cal,
http://grietjekarwietje.blogspot.nl/
en ik had gisteren bij de action het laatste glazen etagere-tje,hihihi
dus die kan nu gevult worden,
ik moet toe geven dat ik steeds uit kijk naar volgende week vrijdag
wat voor nieuwe petit four grietje voor ons heeft,hahahaha

hier de foto van mijn 4 petit fourtjes,
niet zo een duidelijke foto,maar is gemaakt met me telefoon
een oud beestje eigenlijk!!!!


op naar volgende week dus,grietje bedankt voor deze leuke crochet along!!!!!

groetejs hester

8 reacties:

Anja zei

Wow Hester wat zijn die van jou mooi geworden, ze lijken net echt !!!

Tammie br zei

Staat zo gezellig he!!!

Tinie zei

Ziet er goed uit en ook al zo snel klaar. Groetjes Tinie

Angélique zei

Wha! Nog zo'n snelle! Deze heeft zeker niet zo veel baktijd nodig ;-)Mooi!

Margaret zei

Dat ziet er mooi uit op je schaaltje. Action doet goed zaken met deze Cal.

Monique zei

Snel gedaan zeg! Leuk hè, die petit fourtjes!

Crejanne zei

Wat een beauty en zo snel.
Groetjes Marjanne

Lia zei

Leuke mooie set heb je bij elkaar. Ik heb de mijne ook af. Moet ze alleen nog op mijn blog zetten.

Groetjes,
Lia

Een reactie posten