EN DE WINNAAR IS.................................

15-11-2012

GOEDE AVOND ALLEMAAL,

IK WAS DE HELE DAG EN AVOND WEG EN HEB NET MET BENJAMIN VOOR DAT DIE NAAR BED GING EVEN EEN NAAM GETROKKEN UIT DE SCHAAL,
JEETJE WAT WAREN ER VEEL BERICHTJES,EN WAT HEB IK EEN HOOP VOLGERS ERBIJ,
NU MOET IK OOK WAT ROND GAAN SURFEN BIJ DE NIEUWE VOLGERS DIE OOK WEER LEUKE BLOGS HEBBEN,
NOU HIER WAT FOTOOS VAN DE TREKKING,
ALLE NAMEN IN DE SCHAAL,

BENJAMIN VOND HET WEL GRAPPIG DAT HIJ
DAN EEN NAAM UIT DE SCHAAL MOCHT TREKKEN,

HIJ MAAKT ER DAN OOK EEN SHOW VAN,HAHAHAHAH

EN DE WINNAAR IS MONIQUE
VAN
 
 
MONIQUE VAN HARTE GEFELICITEERD,IK HOOP DAT JE HET EEN MOOI BOEKJE VIND,
EN IK WENS JE DUS VEEL HAAK PLEZIER ERUIT,
HET BOEKJE KOMT SNEL NAAR JE TOE ALS JE ME EVEN JE ADRES GEGEVENS STUURT!!!!
 
BEDANKT AAN ALLE DAMES DIE MEE HEBBEN GEDAAN,IK VOND HET ZO LEUK OM EEN GIVE AWAY TE HOUDEN,DUS ER ZAL ER NOG WEL 1 VOLGEN IN DE TOEKOMST!!!!!!!
 
GROETJES HESTER

11 reacties:

Sask Ia zei

Hester, bedankt voor het organiseren van de give away en Monique: heel veel plezier ermee!!
Wat een leuke show maakt Benjamin ervan inderdaad :D

Groetjes, Saskia

p.s. als je je bericht plaatst kun je eventueel het lettertype groter maken, bovenin het balkje onder waar je de titel van het bericht invult. Tenminste, als dat de reden is dat je altijd in hoofdletters post, anders heb ik niks gezegd ;)

creatie's and stuff by jenneke zei

thnxxx voor het organiseren esther en natuurlijk monique van harte gefelies

lieve groet en tot blogs jenneke

Anja zei

De winnares gefeliciteerd en Hester het was heel leuk je give-away !!

hester zei

GOEDEMORGEN SASK LA,

IK SCHRIJF MET DE HOOFDLETTERS OMDAT IK HEEL ERG SLECHT KAN ZIEN EN DEZE MAAT LETTERS IS PRECIES GOED VOOR MIJ,HIHIHIHI JA IK BEN DUS KIPPIG,HAHAHAHA.
IK VIND HET ZELF OOK NIET ZO LEUK STAAN DEZE LETTERS,MAAR DAN WEET IK WEL WAT IK SCHRIJF EN LEES,HAHAHAHAH,
GROETJES HESTER

Monique zei

Je eerste give away en ik mocht hem winnen! Daar ben ik super blij mee. Ik was al langer op zoek naar het boekje en elke week struinde ik de hobbywinkels af (dat zijn er helaas niet zo veel in mijn woonplaats). Dus je begrijpt ik kijk er al naar uit.

Bedankt en groetjes, Monique
P.S. Ik mail je mijn adres.

TIO zei

Proficiat aan de winnaar!

Moos zei

Gefeliciteerd Monique!!!!

En dank je wel Hester voor het organiseren van deze leuke give away!!!!!!

Sask Ia zei

HOI HESTER, GEEN PROBLEEM HOOR MAAR DACHT, ZEG HET EVEN WANT MISSCHIEN WAS HET JE NIET OPGEVALLEN :)

FIJN WEEKEND!!

Tammie br zei

Ik heb je genomineerd voor de liebster award...

Neem een kijkje bij: http://at-thekitchen.blogspot.nl/2012/11/liebster-blog-award.html

Groetjes
Tamara

Mama Imaar zei

Hoi,

ik heb je genomineerd voor de Liebster blog award. Neem een kijkje en doe je mee?

http://mamaimaar.blogspot.nl/2012/11/liebster-blog-award.html

Liefs Mama Imaar

hester zei

HALLO MONIQUE
HEB JE HET PAKJE AL BINNEN????
GROETJES HESTER

Een reactie plaatsen