GEEST IN DE FLES,

12-11-2012
 
GOEDEMORGEN ALLEMAAL,
 
ZO HIER WEER WAT FOTOOS VAN WAT IK GEMAAKT HEB,
DEZE KEER DE GEEST IN DE FLES  NATUURLIJK VAN BABSIE'S HOOK
 
 
IK HAD DEZE GEMAAKT EN MEE GENOMEN NAAN HET
HALLOWEEN FEESTJE VAN MIJN OUDSTE DOCHTER,
DIE NATUURLIJK EEN BLACKLIGHT HAD EN ZO ZAG DE
GEEST IN DE FLES ER DAN UIT,HAHAHAHAHA.
WAT JE NIET GOED ZIET IS HET KLEINE KETTINGKJE MET SLEUTLETJE
WAT DE GEEST OOK IN ZIJN HANDEN HEEFT,

EVEN EEN LITER FLES VAN ALBERT HEYN VERSE SINAASAPPELSAP GEHAALD,
JAMMER VAN DE LETTERS AAN DE ZIJKANT VAN DE FLES,WAT JE NIET ZAG,
IN HET DONKER MAAR IK WEL WIST DAT ZE ER ZATEN,HAHAHAH
VOLGENDE KEER MAAR YOGHURT FLES VAN DE REFORMWINKEL KOPEN!!!!
EN IN DAG LICHT ZIET HIJ ER ZO UIT,
EVEN EEN HOESJE GEHAAKT VOOR DE DOP STRIKJE ER OM HEEN,EN KLAAR IS JE FLES,
IN HET PATROON VAN BABSIE ZIT ER OOK EEN KLEINE VLEERMUIS BIJ MAAR IK VOND DIT LEUKER
ACH JE SMAKEN VERSCHILLEN MOET JE MAAR DENKEN,
OP NAAR HET VOLGENDE HAAKWERKJES,
 
GROETJES HESTER

17 reacties:

Zwaantje Heerlien - van den Wijngaarden zei

WAUW wat gaaf

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Je hebt je er ook aan gewaagd zie ik ja ze zijn en blijven leuk hè die patronen van babsie, er staat er al weer 1 op de naald maar heb eerst andere verplichtingen, moet nog een baby deken haken voor de kleine van mijn broer wordt begin december verwacht. Heb je het nieuwe patroon die kaarsen al gezien, ook leuk.
Groetjes patricis

TIO zei

Wat leuk seg! Heel knap gedaan! Super!

Anja zei

Owwww Hester wat is dit weer leuk !!

Marianne Hauwelaert (H.M.Joan) zei

Heel leuk gedaan!
Het ziet er niet echt een kwaaie uit, die spookjes heb ik het liefst :-)

Angélique zei

Haha, die is leuk!
De ketting met sleutel is goed te zien hoor, ook met blacklight.

Afra zei

Heel leuk en.....origineel :-)

Carlak en Marte zei

haha, supertof, en echt spooky in the blacklight!
Liefs!

creatie's and stuff by jenneke zei

ik kan de ketting met sleutel echt wel zien hoor, prachtige foto's en prachtig gemaakt!!
lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl

hester zei

HALLO DAMES,
DANK JULLIE WEL VOOR DE LIEVE BERICHTJES,

PATRICIA,JA DE KAARSEN VAN BABSIE HEB IK AL WEER BINNEN,1 HEB IK ER AF,NOG 4 TE GAAN,HIHIHIH
IK BLIJF HAAR PATRONEN GEWELDIG VINDEN!!!!!

Anja zei

Ik heb alle 4 de kaarsen klaar en ze zijn echt super leuk geworden ;-)

Moos zei

Echt geweldig hahahahahahha!!!!!!

Sandra zei

aah wat is die geweldig, en in het donker al helemaal.
Groetjes Sandra

ineke zei

grappig hoor!!!

Monique zei

wat leuk gedaan. Het ziet er wel een lieve geest uit hoor!

Aankleedpopje zei

Die is echt grappig, vooral met dat blacklight.

sabsy's cakedreams zei

leuk hoor dat spookje die wil ik ook wel hebben :P

Een reactie plaatsen