GEHAAKTE COLL SJAAL,

13-11-2012

GOEDEMORGEN ALLEMAAL IN BLOGLAND,

IK WAS GISTEREN OP DE BLOG VAN http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/

EN DAAR ZAG IK DE RONDE COLL GEHAAKT,IK WERD METEEN HELEMAAL HAPPY
WANT OP DIT MOMENT HAAK IK LIEVER DAN DAT IK BREI.

ZIJ HEEFT DAAR EEN FILMPJE STAAN  VAN YOU TUBE HOE JE DE RONDE SJAAL HAAKT,
EN HET IS ZO EEN MAKKELIJK PATROON DAT JE GEWOON DOOR BLIJFT HAKEN,HIHIHIH

ZIJ HEEFT ER OOK AL ETTELIJKE GEHAAKT MAAR MET DIKKERE WOL EN DAT HEB IK NIET IN HUIS,MAAR MET DUBBELE DRAAD KOM JE OOK HEEL VER,HIHIHIH DENK IK DAN MAAR,.EN DIE VAN HAAR ZIJN ALLEMAAL ZO MOOI!!!!!

DUS IK ZOU ZEGGEN DAMES, GA HIER EVEN KIJKEN,ZIJ HEEFT NAMELIJK DE NEDERLANDSE VERSIE OP GESCHREVEN, MET OOK FOTOOS ERBIJ,
EN HET FILMPJE KAN JE DAN OOK BEKIJKEN BIJ LINDEVROUWSWEB,.

IK HEB MIJN COLSJAAL GEMAAKT VOOR MIJN 8 JARIGE KLEINDOCHTER SELINA DIE DE COLSJAAL VAN MIJN DOCHTER CINDY LEUK VOND,MAAR IK HAD EIGENLIJK GEEN ZIN OM WEER ZO EEN VALSE PATENT STEEK DAS TE BREIEN, DUS DIT WAS DE UITKOMST!!!!!

IK HEB WEER DE SASKIA WOL VAN DE WIBRA GEBRUIKT,
2 BOLLEN,.MET HAAKNAALD NUMMER 6.
DE LOSSE KETTING WAS 200 STEKEN,EN IK DEED OVER ELKE RONDE  15 MINUTEN EN IK HEB HEM 20 RONDES HOOG GEHAAKT,DUS IK DEED ER 5 UUR OVER,WAT JE NIET ZOU DENKEN,
IK HEB HEUS NIET 5 UUR ACHTER MEKAAR ZITTEN HAKEN HOOR,HAHAHAHA
MAAR JE LEGT HET MAKELIJK NEER OMDAT HET PATROON ZO EENVOUDIG IS,ALLEEN MAAR LOSSE,HAHAHA.

SELINA KLAAGDE GISTEREN  OP DE FIETS DAT ZE HET TOCH WEL KOUD HAD,DUS IK DACHT LAAT IK EVEN DIE COL SJAAL MAKEN ,EN VANMORGEN KWAM ZE OM 8 UUR WANT IK BRENG HAAR NAAR SCHOOL,EN DUS WAS ZE BLIJ VERRAST DAT DE COLSJAAL AF WAS, EN HIJ ZIT GEWELDIG,

OOOOOOOOOOOO DAT IS LEKKER WARM OMA,BEDANKT HOOR!!!!
NU BEN IK OOK IN DE MODE HE????VROEG ZE,WANT CINDY HEEFT ER OOK 1 !!!!!!!

IK MOEST ER HARTELIJK OM LACHEN,
WAAR DIE KLEINE DAMETJES ZICH NU AL MEE BEZIG HOUDEN,..........OF JE IN DE MODE BENT!!!!!!!!!

TOEN WE NAAR SCHOOL FIETSTEN VROEG ZE OF IK DEZE OOK IN EEN PAAR ANDERE KLEUREN WILDE MAKEN,ACH JA DACHT IK WAAR OM OOK NIET DIE DINGEN HAKEN ZO WEG!!!!!!!

DUS DAMES ALLEMAAL EVEN NAAR http://lindevrouwsweb.blogspot.nl/
EN NET ZO ENTHOUSIAST WORDEN ALS WIJ!!!!!

GROETJES HESTER


5 reacties:

Marianne Hauwelaert (H.M.Joan) zei

Wat een leuke sjaal!
Toevallig vroeg mijn dochter gisteren of ik voor haar een dikke sjaal wou haken. Dit patroon komt precies op tijd, ik ga meteen aan de slag.
Groetjes

Angélique zei

Het staat haar leuk en ze kijkt erg happy, dus: goed gedaan oma! :-)

Moos zei

Een blije Selina :-)
Hij staat haar ook geweldig!!!!!!

creatie's and stuff by jenneke zei

wat leuk het staat selina prachtig ♥ mooie foto
lieve groet jenneke

anke zei

ook ik gaat deze maken voor mijn lieve schoomdochter denk dat het zeker gaat lukken

Een reactie plaatsen