ijspegel mannetjes

21-11-2012
 
HALLO ALLEMAAL,
 
ZO IK HEB WEER LEKKER ZITTEN HAKEN EN JA NATUURLIJK
IETS VAN BABSIESHOOK,HAHAHA
 
 
IK BLIJF HAAR PATRONEN ZO MOOI EN LEUK VINDEN.
HIER ZIJN DAN MIJN IJSPEGEL MANNETJES
 
 
DIE VAN BABSIESHOOK ZIJN EEN ANDERE KLEUR
MET DE MUTSJES MAAR JA AANGEZIEN IK ZE NIET BUITEN HANG
MAAR BINNEN ZIJN ZE HIER IN KERSTKLEUREN ROOD EN GROEN NATUURLIJK!!!!!
 
IK GA NU WEER AAN DE SLAG MAAR MET DE PETIT FOURTJES LOOP ER NOG 3 ACHTER
EN DAN KAN NIET WANT MIJN KLEINE ETAGERE MOET OOK VOL!!!!
 
FIJNE DAG ALLEMAAL.
GROETJES HESTER 

9 reacties:

Angélique zei

Die zijn weer leuk, Hester!
Veel plezier met je petitfourtjes; niet ondertussen er van snoepen, hè ;-)

creatie's and stuff by jenneke zei

succes met je petit fourtjes ha ha
en wat heb je dit weer mooi gehaakt zeg ♥
lieve groet jenneke

Anja zei

Wat ziet dat er weer super vrolijk uit !!!

Moos zei

Wat een leukertjes!!!!

Succes met de petit fourtjes!!!!!

TIO zei

oh ze zijn heel schattig

ZHOBEYDA zei

HOLA AMIGA, TUS TRABAJOS SON HERMOSO, TE FELICITO, QUE DIOS BENDIGA TU CREATIVIDAD.. AHORA TE SIGO, VISITAME PARA QUE VEAS LO QUE YO HAGO TAMBIEN MUY HUMILDEMENTE..!
SIEMPRE SERAS BIENVENIDA..
ZHOBEYD@....

Margaret zei

Wat zijn ze leuk. Dat wordt hard doorwerken voor de Petit fours want vrijdag is al weer nr. 7

miep zei

Wat zijn die ontzettend leuk!! Super!!

bezig bijtje zei

leuke mannetjes (y)

Een reactie plaatsen