KLEIN BEDSPRINGERTJE!!!!!



HALLO ALLEMAAL ,

IK HEB MIJN BEDSPRINGERTJES AL EEN TIJDJE GELEDEN AFGEHAAKT ,MAAR GEWOON VERGETEN TE PLAATSEN DUS DOE IK DAT NU MAAR,HIHIHI
IK PLAATST HEM ELKE DAG ERGENS ANDERS IN ME HUIS EN IEDEREEN DIE BINNENKOMT MOET ALTIJD OM HEM LACHEN ALS ZE HEM ONTDEKKEN ERGENS!!!!

GEWOON EVEN LIGGEN RELAXEN,

MET STRIJKEN HELPT DIE OOK WEL EVEN MEE,HIHIHIHI

BAKKIE KOFFIE GAAT ER OOK AL IN,

EN DE KUSSENS VIND DIE OOK LEUK OM OP TE SPRINGEN,HAHAHAHA

EN TIJD VOOR ETEN IS ER OOK NATUURLIJK,HIHIHHI
HIJ HAD OOK 2 VRIENDJES,MAAR HELAAS DIE HE IK WEG GEGEVEN
EN DIE IZJN OP REIS GEGAAN NAAR PARIJS MET DE FAMILIE,DUS OOK HIER OOK EVEN WAT FOTOOS.
                                                          GEZELLIG IN DE TAS VAN CINDY,HIHIHIHIHI

HIER ZIJN ZE AL RICHTING BELGIE

NOG 205 KILOMETER TOT PARIJS

OPWEG NAAR PARIJS IN DE BUS,
EN OMDAT ZE DE HELETIJD DOOR DE BUS AAN HET SPRINGEN WAREN
HEEFT CINDY ZE VAST GEZET,HAHAHAHAHAHAH.
IN PARIJS WAREN ZE DE ROZE VERLOREN,EN SELINA MIJN KLEINDOCHTER WAS HELEMAAL VAN SLAG,ZE ZIJN TOEN TERUG GELOPEN MAAR ZAGEN NIETS ,DUS IEMAND MOET HEM GEVONDEN HEBBEN EN MEEGENOMEN HEBBEN,HOOP JE DAN MAAR,MAAR TOEN ZE TERUG LIEPEN NAAR DE BUS WEER ZAT DAAR OPEEN KNOPJE VAN EEN VERKEERSLICHT DE ROZE BEDSPRINGER WEER,HELEMAAL VIES WANT HET REGENDE,MAAR SELINA WAS BLIJ EN HEEFT ZE NU ALLE TWEE BIJ HAAR IN DER BED ZITTEN,NA EEN WASBEURT IN DE WASMACHINE,HAHAHAHAHAH

DEZE KLEINE BEDSPRINGER IS NATUURLIJK WEER VAN BABSIESHOOK EN HET
PATROON KAN JE HIER KOPEN,  http://de.dawanda.com/shop/BabsiesHook
GA MAAR EENS KIJKEN ZIJ HEEFT ZOVEEL LEUKE DINGEN!!!!!

GROETJES HESTER

 
 

12 reacties:

TIO zei

oh, hij is inderdaad heel erg leuk!!

Anja zei

Wat een super leuk verslag heb je er van gemaakt !!! En wat zijn ze leuk hé ik heb deze zelf ook gemaakt :-)

Angélique zei

Haha, geweldig, zulke amigurumi! Leuke foto's heb je gemaakt!

Monique zei

Oh, die zijn super leuk!!!!!

Moos zei

Schitterend! Daar word je toch helemaal vrolijk van!!!!!!!

kristel zei

Wat schattig!!

... Babsie zei

Ich bin echt grad ganz sprachlos, liebe Hester. Meine Güte, was sind das für tolle, klasse, lustige und schöne Bilder? Ich finde Deine Betthupferer supersüß.
Liebe Grüße
Babsie ♥

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Nou ik lees het zelfs complimenten van de ontwerpster, maa ja ze heeft wel gelijk ze zijn super leuk. Ik ga hem zeker eens bestellen maar nu eerst maar eens wat voor de winter maken, heb in het ziekenhuis weer leuke boekjes mogen ontvangen dus ik kan weer even vooruit.
Liefs en groetjes van Patricia

ineke zei

oww die roze springer heeft een echt parijs avontuur meegemaakt dus!! wat fijn dattie weer terug is!

creatie's and stuff by jenneke zei

owwww wat enorm gaaf ha ha ha♥
lieve groet jenneke

Poekie zei

Hihi... zo superleuk!!!!! :)

Groetjes van Poekie (de gebreide huiskat... die knuffels bezorgd aan de kindjes in het ziekenhuis)

Aankleedpopje zei

Jeetje, wat maak jij veel!!! Hoe doe je dat zo snel?
Deze poppetjes zijn heel leuk zeg!

Een reactie posten