mijn eerste give away!!!!!!

5-11-2012
 
HALLO ALLEMAAL,
 
IK HAD GEZEGD BIJ 100 VOLGERS DOE IK OOK EEN GIVE AWAY,
NU WEET IK NIET ZO GOED HOE DAT GAAT, WANT DIT IS VOOR MIJ DE EERSTE KEER.
MAAR IK HEB BEGREPEN DAT IK DUS IETS MOET WEG GEVEN AAN IEMAND DIE EEN LEUK BERICHTJE ACHTER LAAT,EN DAN ALLE NAMEN IN EEN BAKJE EN IEMAND LATEN TREKKEN,NOU DAT IS GEEN PROBLEEM HOOR,
 IK HEB 1 EXTRA KERSTVERSIERINGEN HAKEN BOEKJE GEKOCHT EN 3 BOLLETJES KATOEN,
EN DAT KAN JE DUS WINNEN,
HOOP DAT JULLIE DIT LEUK VINDEN!!!!

 
BEN JE AL EEN VOLGER BIJ MIJ,OF WIL JE EEN VOLGER WORDEN
DAN KAN JE DIT DUS LEUKE  BOEKJE EN BOLLETJES KATOEN WINNEN,
LAAT DAN HIER  EEN LEUK BERICHTJE ACHTER
DAN MAAK IK 15 NOVEMBER BEKEND WIE DE WINNAAR IS,
EEN LINK OP JE BLOG ZOU IK ZEER WAARDEREN,
MAAR IS NIET VERPLICHT HOOR!!!!!!
 
GROETJES HESTER
 

63 reacties:

Anka Vandenrul zei

Proficiat! 100 volgers is al heel wat!
en de kerstsfeer zit er ook hier al heel goed in,
je wordt er onmiddellijk in meegezogen merk ik zelf :)
Dus ja, ik doe zeker mee aan je give-away,
en natuurlijk komt er nog een linkje bij op m'n blog,
beetje reclame is altijd leuk ;)

Grtjs

Hitsje zei

Gefeliciteerd!!
100 volgers en daar ben ik er 1 van!
En ik wil best zo'n leuk pakketje winnen!
Groetjes Hitsje

Sofie zei

Proficiat... Dat boekje heb ik nog niet, dus zou wel leuk zijn om iets voor kerst te kunnen haken! ik zet ook een linkje, tabblad give away's!
Groetjes Sofie

TIO zei

oh, wat een leuke give-away, ik doe heel graag mee!

Monique zei

En of dat een leuke give away is. Dat boekje heb ik nog niet en is natuurlijk zeer welkom. Net als de bolletjes. Je kan nooit genoeg garen hebben he!

Ik zet een link op mijn blog.

Groetjes, Monique

Viki De Ruysser zei

ik zou erg graag meedoen met de give away, altijd leuk om extra garen en een boekje dat ik nog niet bezit.

greetz viki

ineke zei

owww ik word ook zo hebberig van al die giveaways ahahahha
lief van je om dit te organiseren!
volger was ik al..
dus hierbij een gooi naar het boekje en bolletjes garen!

Anja zei

Hoi Hester, wat goed dat je al zoveel volgers hebt en dat gaan er vast meer worden. Ik volg je al een tijdje en geniet altijd van je leuke berichtjes en mooie creaties !! En door jou heb ik de leuke patronen van Babsie ontdekt :-) Hoop dat je nog heel lang blijft bloggen om je mooie werkjes te laten zien !

Carlak en Marte zei

Wauw ! Ik doe graag mee, 'k word met plezier volger en ik zet een linkje bij mij (maakselsCarlaK.blogspot.be)
Liefs!

Jacqueline zei

Ik wil ook wel meedoen met deze leuke give-away! Leuk hé.. dat je al zoveel volgers hebt.
Ik vind je blog ook leuk om te volgen!

Tammie br zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers!!!

Ik heb het boekje al dus ik wil niet mee dingen ;-)

Op naar de 150 volgers!!!

Groetjes
Tamara
http://at-thekitchen.blogspot.nl/

Nicole - Maaksels en Meer zei

Goedemorgen Hester, via het blog van Ineke ben ik hier terecht gekomen. Ik ben ook helemaal verslaafd aan haken en dit boekje zou mij heel goed van pas kunnen komen. En die kleurtjes katoen zijn ook helemaal goed. Kortom: ik ga graag jouw gezellige blog volgen en ik maak reclame voor je op mijn blog! Van harte gefeliciteerd met zoveel volgers, op naar de 200!!!

creatie's and stuff by jenneke zei

haaaaaaaaaaaaaaii hester ik kom hier via wollebol ( anja) , zo heet mijn tweelingzusje ook hihi en het is altijd leuk om nieuwe volgers te krijgen...je hebt een reuze gezellige achtergrond DUS ik blijf hier kleven als nieuwe volger en hoop nog vele blogs van je te gaan lezen

of ik mee doe aan je give away jazeker hartsikke gaaf zeg
lieve groet jenneke
en ik plaats zo gelijk de link op mijn site

mocht je zin hebben in een give away van mij kopieer deze link
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/10/rt-by-jenneke-give-away.html#comment-form

Mijn Tijdverdrijf. zei

Ook ik ben hier via Anja Wollebol terecht gekomen. Gefeliciteerd met al zoveel volgers! Ben zelf net over de helft, hihi

Graag doe ik mee met deze leuke give away.

Groetjes, Agnes.

Marianne Hauwelaert (H.M.Joan) zei

Hallo Hester,

Ik bezocht al af en toe jouw blog maar was nog geen volger. Daar heb ik nu wat aan gedaan :-)
Graag zou ik ook mijn kans wagen om het boekje en garen te winnen. Ik kom regelmatig samen met vriendinnen om knuffels te maken voor kinderen met kanker (het Poekie-project). Patroontjes zijn dus altijd welkom :-) Ik plaats alvast een link op mijn blog.
Groetjes

Sask Ia zei

Hoi Hester, proficiat met dit mooie aantal volgers!
Dit is zeker een hele leuke give away :) Moet nog flink aan de haak voor kerst dus dit is zeker welkom.
Ik plaats een linkje op mijn blog.

Groetjes, Saskia

JoJo zei

Wauw wat veel volgers heb je al. Ik kom hier zo nu en dan weleens kijken maar zag tot mijn verbazing dat ik nog geen volger ben. Nu dus wel. Leuke en toepasselijke give awy heb je zeg daar doe ik graag aan mee. Ik zal het ook even vermelden op mijn blog. Kom daar ook maar een keertje kijken als je wilt gezellig.

Renske Hoekzema-Prak zei

Gefeliciteerd met je ruim 100 volgers!!! En wat geef je een super leuke give-away weg!! Ik zou er graag een kanse op willen wagen.

Groetjes Renske

Crejanne zei

Hallo Hester,
Wat fijn dat je zoveel volgers al hebt en een leuk idee om een give away te doen. Ik ben via de Petit Four van Grietje aan je blog gekomen en heb je nu in mijn lijst staan.Ik doe graag mee met de give away.
Groetjes Marjanne

Miss Creatuurtje zei

Dankzij de reclame van Anja, kom ik hier ook terecht. Ik had jou nog niet gevonden, wat een leuke blog heb jij. En uiteraard wil ik dan ook een kansje wagen voor je toffe give-away. Ik plaats een linkje!

marga1 zei

Ben je ook gaan volgen,hoorde zulke leuke verhalen over je blog.
Graag wil ik ook meedoen aan de give away.

Groetjes en een fijne dag
Marga

Anoniem zei

100 volgers!! Gefeliciteerd! Een heel leuk blog en een leuke gave away. Ik ben dol op leuke kerstpatronen en doe dus graag mee.
Groetjes
Petra Huydts

Moos zei

Gefeliciteerd met DE 100 meis!
Enne inmiddels ben je ook daar al weer overheen!!!!!

Mag ik ook mee doen?
Deze keer niet voor mijzelf maar voor mijn mams hihihihi

Ga even je linkje op mijn blog zetten!

Liefs Moos

Daantjuh C zei

Super! gefeliciteerd op naar de 200 :)

Graag doe ik mee aan deze leuke give away.
Het gaat richting de kerst en zou graag uit dit boekje leuke creaties willen maken.

groetjes Danielle

joke leijenaar zei

Gefeliciteerd met inmiddels je 119 volgers ,iwaarvan ik er een van ben.Ik. doe graag mee met deze leuke gave away.

Groetjes

Margje zei

Een give away!
Wat leuk dat je dat doet!
En euh...ik kan nog best een haakboekje gebruiken:)
Succes met je blog, altijd weer leuk om te zien wat je hebt gemaakt!

marmarel zei

Gefeliciteerd met je 120 :-) volgers! Ik doe ook graag mee.

Nadine zei

Hoi hoi Wat goed zeg 100 volgers, van harte! Ik vind je blog er leuk om te lezen en te bekijken. Dus het zullen er vast nog wel meer worden. Ik doe graag mee met de give away. Groetjes van Nadine

sieneke zei

Gefeliciteerd met je 100 volgers.

een leuke give away wil graag kans maken op deze prachtige give away.

Heb hem ook op mijn blog gezet.

Ik geniet van jouw prachtige blog.

Sienkee

Vera de Gries zei

Gefeliciteerd met je inmiddels 121 volgers!

Ik doe graag mee, zelf kon ik het boekje niet meer krijgen bij ons in de winkel.

Ik heb het ook mijn blog geplaatst!

P.S. Neem je daar ook eens een kijkje?
http://veranadine.blogspot.nl/

Groetjes, Vera

Kreatita T zei

Gefeliciteerd met de intussen meer dan 120 volgers!

Ook ik doe graag mee met je leuke give-away en een linkje komt op doejeookmee.

Groetjes
;)

cieltje zei

Ik doe ook heel graag mee met deze verloting.

gr. CiliaB

soukipouki zei

Proficiat met je 100 volgers waarvan ik sinds kort ook één ben. Ik ben een beginnende haakster en zo'n boekje zou ik wel heeeeeel graag hebben!

Rita zei

hey , ik kwam hier ook terecht via wollebol
ik ben volop aan 't haken voor kerst maar dit ziet er ook een supertof boekje uit en mooi katoentje om te haken , dus ik waag m'n kans

Frullemieke zei

Ik ben ondertussen al volger nr 125, proficiat!
Ik doe graag mee voor de give-away :-)
Groetjes Frullemieke

Anoniem zei

Wat super dat het zo goed loopt, ik volg je nu ook en ik hoop nog zeer velen!
Je bloq is geweldig mooi.

Froukje.

Amarins zei

Ik doe heel graag mee met je give away super leuk. Nou dacht ik dat ik je al volgde, lees je berichtjes, maar was geen volger, dus dat ook meteen geworden. Groetjes, Amarins

Evelien zei

Via via ben ik op je blog terecht gekomen, en aan je avatar te zien, heb ik je wel eens voorbij zien komen op het hobbydoosforum.
Ik maak graag kans op je leuke give-away :)

Moniquevos02 zei

Wat een ontzettend leuke blog heb je en wat een leuke give-away. Ik wil hier graag aan meedoen. En ik wil ook graag volger worden (al weet ik nog steeds niet precies hoe ik dat moet doen).
Enne,op naar de 150 volgers, toch????? Groetjes, MOnique Vos

inga zei

Thank you for the chance at your fabulous candy.
hugs
Gerda

Mandy van Zundert zei

Wat gaaf, al 100 volgers! En ook al veel reacties! Ik zou ook graag meedoen aan deze winactie :-)

Tante Izzy zei

Ikke doe mee. Ik ben al druk bezig met de kerstversieringen maar er kan er altijd nog wel eentje bij

Nattie zei

Count me in - ik ben hier terecht gekomen via een link op mis creatuurtje en je mag me nu bijrekenen als 1 van de volgers.
Wat een leuke spulletjes maak jij!!

Afra zei

Mijn complimenten voor je gezellige blog......

Aankleedpopje zei

Het gaat zo heel hard met je volgers. Ik ga me ook aanmelden. Je hebt een leuk en vooral flitsend rood blog. ;-)
Natuurlijk wil ik dan ook graag een kansje maken op je give-away. Ik zet een link op mijn blog.
Daar kun je trouwens elke woensdag meedoen aan een give-away-tje.
Groetjes, Ria.

Lize zei

Wat een leuke blog heb je zeg. Ik kwam hier via een blog van Wollebol. Zie dat ik de 134e volger al ben. Gefeliciteerd met al die volgers.
IK doe graag mee met je give away en zal een linkje ook op mijn blog zetten.

Marieke zei

Gefeliciteerd met je blogsucces! Op naar de 200 volgers!

Ik doe graag mee met deze ontzettend leuke give away.

Groetjes van Marieke

Diana zei

Hoi Hester, wat een leuke give-away.
Ik heb net ook even door je Haken/breien creaties gekeken. Wat heb je al een leuke dingen gemaakt zeg.
Vooral het kerst waslijntje van de kerstman vind ik erg leuk.
groetjes,
Diana

Poekie zei

Ik heb net je creatieve blog ontdekt, zoveel moois!! Natuurlijk doet Poekie ook graag mee aan je give-away... extra patroontjes en katoen zijn altijd welkom om nog meer knuffels te maken voor het Poekie-project! :)

Groetjes, Saskia & Poekie

Bianca zei

Wat een leuke give away.
Bij toeval kwam ik op jouw blog terrecht en zie hier, ik val gelijk met mijn (rudolf neus) in e boter.
Ik ga vanaf nu je blog volge,
Groetjes Bianca

Sister Sew zei

Zo leuk! Ik doe dan ook heel graag mee natuurlijk:D

Een volgertje erbij!

Ik heb ook een give away als je zin hebt.. :D

adelheid zei

Wat ziet je blog er leuk uit! Ik word graag volger en doe graag mee! Groetjes, Adelheid.

Jolanda Couperus zei

Jemig wat goed zeg, meer dan 100 volgers.
Ik ben gek op haken en heb via via deze site ontdekt.
En direct al veel bekeken. Ziet er goed uit.

Succes verder

Jolanda

blancouleur zei

Ik ontdek je blog nu pas! Gefeliciteerd met zo veel volgers! Ik doe heel graag mee met je gave-away!

Linda Turkesteen zei

Gefelciteerd!! Ik doe graag mee

Groetjes linda(www.creasnuf.blogspot.nl)

sneksniltje zei

Ik dacht al volger te zijn, maar dat bleek nog niet het geval, dus heb ik dat maar snel even in orde gebracht ;)
Ook ik doe graag mee met deze leuke kerstgive-away.
vrolijke groetjes,
sneksniltje

玉芳 zei

ooooh leuk leuk!! Ik doe meeeeeeee ^^

Freubeline zei

Je hebt er weer een volger bij... ;-) Wat een leuk blog heb je! Ik doe graag mee met je give away. Ik ga vast duimen... ;-)

Zwaantje Heerlien - van den Wijngaarden zei

en of dat dit een leuke give away is ik doe graag mee en van harte gefeliciteerd jouw vele volgers

Ineke zei

Gefeliciteerd, ik zie dat je inmiddels 144 volgers hebt. Daar hoor ik al een tijdje bij. Ik doe graag mee met je give-away omdat ik op dit moment ook helemaal in to haken ben. Heb het na pakweg 25 jaar weer helemaal in mijn vingers. Dus hoop ik natuurlijk dat ik hem win ;)))
Liefs Ineke

Mama Imaar zei

Nou je bent al ruim over de 100 heen en je hebt mij erbij! Ik vind het een hele leuke give away dus ik doe heel graag mee!

grinna zei

Поздравляю со 100 читателями. Очень люблю вязать крючком. Участвую в розыгрыше Сссылка на фото на панельке тут http://wwwbloggercomcreate-blogg-grinna.blogspot.ru/2012/11/blog-post.html#comment-form

bcmonika zei

http://bcmonikas.blogspot.ru/

Een reactie posten