een gelukkig nieuwjaar!!!!

31-12-2012

 
HALLO ALLEMAAL,

GOH WAT IS DAT SNEL GEGAAN DIT JAAR IS OM GEVLOGEN.
IK WIL AL MIJN VOLGERS BEDANKEN VOOR DE LEUKE REACTIES
OP MIJN BLOG,EN IK HEB OOK GENOTEN VAN AL JULLIE BLOGS
(ALS JE EEN BLOG HEBT DAN NATUURLIJK,HIHIHIHHIH)

IK HEB DE AFGELOPEN DAGEN NIETS MEER GEDAAN AAN HANDWERKEN
MAAR DAT GA IK WEER OPPAKKEN ALS ALLE KERSTSPULLEN WEER OPGERUIMD
ZIJN,EN HET HUISJE WEER AAN DE KANT IS,
DE CATANIA KATOEN HEB IK WEL AL BINNEN,IK HEB MEZELF EEN PAKKET VAN
30 BOLLETJES KADO GEDAAN,WAS EEN AANBIEDING MET 20% KORTING DUS JA DAT LAAT IK DAN NIET LIGGEN,EN JA....................KERSTKLEUREN NATUURLIJK,HIHIHI
ROOD WIT ZWART LICHT EN DONKER GROEN EN KNAL GEEL ,WANT IK BEN EN BLIJF
EEN KERSTGEK EN DUS HEB IK ME VOOR GENOMEN VEEL KERSTDINGEN TE GAAN HAKEN
ZODAT IK ME AAN HET EINDE VAN VOLGEND JAAR NIET ZO HOEF TE HAASTEN
IK HEB VEEL VRAAG GEKREGEN VOOR ME KAARSEN DIE IK GEMAAKT HEB VAN EEN PATROON VAN BABSIE'S HOOK,DUS ELKE MAAND 1 SETJE DAT ZIJN DAN LEUKE KADOOS IN DE LOOP VAN HET JAAR!!!!!

NOU DAMES IK GA NU EVEN LEKKER MIJN APPEL FLAPPEN BAKKEN EN GENIETEN VAN DE LAATSTE DAG VAN 2012,OM WEER EEN GOED BEGIN TE MAKEN IN 2013!!!
IK WENS JULLIE ALLEMAAL EEN GOED EN GEZELLIG UITEINDE
EN EEN HEEL GEZELLIG EN GEZOND 2013!!!!!

GROETJES HESTER

5 reacties:

Anja zei

HESTER IK WENS JOU EN JE DIERBAREN EEN GOEDE JAARWISSELING EN EEN GEZOND, GEZELLIG EN CREATIEF 2013 ! ZODAT WE ALLEMAAL WEER KUNNEN GENIETEN VAN JOUW MOOIE HAAKSELS
xxxx

Tinie zei

Ik wens jou een heel goed begin van 2013 en ben benieuwd naar alles wat je weer gaat haken.

Angélique zei

Hester, ik wens jou en je familie een heel gezellig uiteinde en een geweldig 2013!

mingle-mangle zei

hester, wij wensen jou en je familie een goed uiteinde en een veel nieuwe kreaties in 2013!!

groetjes de mingle-mangle dames

mini popjes zei

Een gelukkig en gezond 2013 en veel haakplezier.

Groetjes Annelies
l

Een reactie posten