FIJNE DAGEN ALLEMAAL!!!!!

21-12-2012
 
 
HALLO ALLE MEDE BLOGGSTERS EN VOLGERS,

IK KOM HIER EVEN SNEL VOORBIJ WANT OOK IK HEB HET MEGA DRUK,
BOODSCHAPJES ZIJN BINNEN VOOR DE KERSTDAGEN,
ALHOEWEL IK MAANDAG
NOG EVEN DE VERSE DINGEN MOET HALEN MAAR DAT IS GEEN PROBLEEM,HIHIHIH
 
IK BEN NOG MET EEN HAAKWERKJE BEZIG MAAR KAN HET NIET PLAATSEN NU,
WANT DIT IS VOOR IEMAND DIE MIJ VOLGT,HIHIHIHI
 EN ZIJ HOEFT HET NOG NIET TE ZIEN PAS ALS KERSTKADO ONDER ME BOOM,HAHAHAHAH.

IK WIL IEDEREEN HIER FIJNE KERSTDAGEN WENSEN,
 
ZET JE ZORGEN EVEN OPZIJ (ALS DAT MOGELIJK IS)
EN GENIET SAMEN MET VRIENDEN EN FAMILIE
VAN DE KERSTDAGEN,
EN DAARNA WEER VERDER MET HET DAGELIJKSE LEVEN,
ALTHANS DAT DOE IK OOK!!!!
EN NA DE KERST BEN IK WEER VOLOP AANWEZIG
DAN LAAT PLAATS IK OOK EEN FOTO VAN WAT IK
DUS AAN HET AFMAKEN BEN,HAHAHAHAHA!!!!!!!!
 
GROETJES EN EEN DIKKE KNUFFEL VAN MIJ,
 
HESTER

5 reacties:

Anja zei

JIJ OOK HELE FIJNE DAGEN GEWENST HESTER, MET ALLEN DIE JE DIERBAAR ZIJN.
BEN WEL HEEL BENIEUWD NAAR JE HAAKSEL HOOR :-)

Sask Ia zei

IK WENS JOU EN JE NAASTEN OOK HELE FIJNE DAGEN!

mingle-mangle zei

wij wensen jou en je familie ook fijne dagen,en veeeel nieuwe creaties in 2013!!

groetjes mingle-manlge

Angélique zei

Ik wens jou ook heel fijne dagen , jij weet er vast wel een groot feest van te maken ;-)

TIO zei

Fijne feestdagen!!

Een reactie posten