KERSTHUISJE 2012

LINKERKANT ACHTERKAMER

RECHTERKANT ACHTERKAMER

WOONKAMER GEZIEN VANAF DE ACHTERKAMER

TUSSENWAND VOOR EN ACHTERKAMER

DE KOOF VAN DE WOONKAMER

WOONKAMER KAST EN DEUR

BOVEN MIJN BED IN ACHTERKAMER

KATTEN GENIETEN ER OOK VAN,HIHIHIH

SCHOORSTEEN
 
ZOALS JULLIE ZIEN IS HET BIJ DE LINKERKANT VAN DE LAATSTE FOTO NOG DONKER
DAAR MOET DUS MIJN BOOM KOMEN,WILDE HEM VANDAAG HALEN MAAR MET ZOVEEL REGEN
PROBEER IK HET MORGEN WEER,HIHIHIHI,
DUS DIE FOTO VAN ME BOOM HOUDEN JULLIE EVEN TE GOED VAN ME,
 
GROETJES HESTER

12 reacties:

Wollebol-Amigurumi zei

WOW HESTER WAT EEN WERK MAAK JE ER VAN. LIJKT ME HEEL GEZELLIG ZO. STAAT IEDER JAAR ALLES OP DEZELFDE PLEK ? EN WAAR LAAT JE HET NA DE KERST ?? HIHI
GROETJES, ANJA

Angélique zei

Daar ben je weer aardig zoet mee geweest! Heel gezellig zo! Veel plezier met een boom uitzoeken en hem vervolgens versieren!

hester zei

JA HET STAAT VAAK WEL OP DEZELFDE PLEK,IK VERANDER WEL EENS MAAR NIET VEEL,EN ALS IK NIET MEER WEET WAAR WAT HEEFT GEHANGEN DAN KIJK IK NAAR OUDE FOTOOS,HIHIHIIH EN DAN HANG IK HET OP ZIJN PLAATS!!!!

hester zei

VOOR DE BOOM HEB IK NOG 1 DOOS OVER MET BALLEN SLINGERS EN LICHTJES,HIHIHIH DUS DAT MET DIE BOOM KOMT OOK WEL GOED HOOR!!!!

Wollebol-Amigurumi zei

IK VIND JE ENTHOUSIASME WEL LEUK EN JE BENT VOLGENS MIJ OOK ALTIJD VROLIJK :-)
GENIET MAAR LEKKER VAN JE GEZELLIGE HUISJE
GROETJES< ANJA

TIO zei

Wow... zoveel seg... Mijn man zou gek worden van zoveel versieringen :-)

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Ze zeggen overdaad schaat, maar in dit geval valt gewoon alles op zijn plaats. Ben je al een bezichtiging in de straat, openingstijden museum van ..........

Zwaantje Heerlien - van den Wijngaarden zei

wat gezellig!!

mingle-mangle zei

ohhhh hester, wat een fantastisch kersthuis, h meid wat een werk heb je daar aan gehad,
ziet er heeeel gezellig uit,

groetjes mingle-mangle

Monique zei

Jeetje wat een hoop werk!!!!!!!!!!!!
Wat zal het weer kaal aanvoelen als het weer allemaal opgeruimd is.

Groetjes, Monique

... Babsie zei

Da siehts ja aus wie in einem zauberhaften Weihnachtsmuseum...ich bin sowas von begeistert!!
Einfach zauberhaft!!
Alles Liebe von der
Babsie ♥

Margaret zei

Wat een spullen heb je er staan, dat wordt gewoon weer heel kaal na afloop. Ik zie wel die leuke kaarsen staan van babsie. Ik weet niet of ik het al ga redden om ze deze kerst klaar te hebben. Het ziet er heel gezellig uit.

Een reactie plaatsen