cupecake pakket te winnen op

GOEDEMIDDAG ALLEMAAL IN BLOGLAND,

ZO DE FEESTDAGEN ZIJN WEER ACHTER DE RUG,MIJN HUIS IS WEER HELEMAAL KERSTVRIJ,EN ALLES IS WEER OP GERUIMD,
GISTEREN ALLE WOL EN KATOEN UITGEZOCHT,1 ASBAKZAK MET RESTANTEN WOL WEG GEBRACHT NAAR HET BEJAARDEN HUIS,VOOR DE DAMES DIE HANDWERKEN,ZE WAREN ER ERG BLIJ MEE!!!!
EN IK BEN HET WEER KWIJT,HIHIHI

ALS JULLIE WEER IETS WILLEN WINNEN ZOU IK ZEGGEN GA EVEN KIJKEN BIJ DEZE LINK

http://sabsycakedreams.blogspot.nl/

DIT IS DE SITE VAN MIJN OUDSTE DOCHTER SABRINA,ZIJ BAKT HEEL VEEL MAAR KNUTSELT OOK
ALHOEWEL GEEN BREIEN EN HAKEN,HIHIHIH

JE KAN BIJ HAAR EEN LEUK PAKKET WINNEN OM CUPCAKES TE BAKKEN,EN MIJN DOCHTER KENNENDE ZAL ER WEL IETS LEUKS IN ZITTEN,DUS IK ZOU ZEGGEN MELD JE AAN ALS VOLGER BIJ HAAR OOK AL BAK JE NIET,MAAR WEL GENIET VAN DE FOTOOS VAN WAT ANDERE MAKEN,OF WIL JE EENS WAT GAAN LEREN MAKEN,GEWOON AAN DER VRAGEN EN ZE HELPT ALTIJD!!!!!


EN ZO TE ZIEN IS DIT GEEN KLEIN DOOSJE,HIHIHI
DUS KOM OP DAMES 1 FEBRUARIE IS DE TREKKING VAN DIT MOOIE PAKKET!!!!

GROETJES HESTER





4 reacties:

Anja zei

DAN BEN JIJ VROEG MET KERSTSPULLEN OPRUIMEN TOCH ?
HET LIJKT OOK AL WEL VOORJAAR HAHA
WAT EEN LEUKE BLOG VAN JE DOCHTER !!! IK HEB HELAAS NIETS MET BAKKEN MAAR IK VIND HET WEL LEUK OM NAAR TE KIJKEN :-) BEN DUS VOLGER GEWORDEN.
BEN BENIEUWD NAAR JE VOLGENDE HAAKSEL HESTER :-)

hester zei

HALLO ANJA,
JA IK BEN ZEKER VROEG MET OPRUIMEN,MAAR IK HAD ER INEENS GENOEG VAN,HIHIHIH
ZAL DE LEEFTIJD WEL ZIJN,DENK IK DAN MAAR,HIHIHI

MIJN DOCHTER BELDE ME AL OP OM TE ZEGGEN DAT ZE NIEUWE VOLGERS HAD,VOND ZE ERG LEUK,BEDANKT.
WE VINDEN HET ALLEMAAL LEUK ALS JE WEER NIEUWE VOLGERS KRIJGT DENK IK ZO!!!!

Margaret zei

Dat ziet er goed uit. Ga meteen even op haar blog kijken om me aan te melden.

Diana zei

Wat maakt je dochter prachtige taarten zeg. Ik heb me ook al als volger aangemeld.

Een reactie plaatsen