MIJN EERSTE AMIGURUMI HAAKWERKJE VAN 2013

26-01-2013

HALLO ALLEMAAL,

ZO NA DAGEN BLOKJES TE HEBBEN GEHAAKT,WERD IK
ER DONDERDAG HELEMAAL GEK VAN,HIHIHI
DUS HEB IK EVEN EEN PATROON GEKOCHT BIJ DAWANDA.DE
EN WEL VAN JANAGURUMI

EN DIT IS HET RESULTAAT
EEN STEL KIPJES MET EEN NESTJE
GEZELLIG VOOR DE PASEN DAN MAAR ALVAST!!!!


GEHAAKT MET NAALD NR 2,5 EN CATANIA KATOEN,
IK HEB ER EVEN EEN AANSTEKER VOOR GELEGD DAN HEBBEN JULLIE EEN IDEE
VAN HOE GROOT HET IS,HIHIHIHI.

OP NAAR HET VOLGENDE HAAKWERKJE,
GRPOETJES HESTER

20 reacties:

Rita Russe zei

echt mooi

Angélique zei

Oh, fantastisch! Dat heb je super gedaan!

Nicole Maaksels en meer zei

Ik kan me helemaal voorstellen dat die vierkantjes je je neus uit komen haha! Die kipjes zijn helemaal het einde!

Amarins zei

Wat super de super leuk!
Groetjes, Amarins

Anja zei

OHHH WAT KLEIN...MAAR GEZELLIG VOOR DE PASEN :-))

Carla Killens zei

wat een lieve piepkleine kippetjes !
Knap gepriegeld!
Liefs!

Margriet Bosman zei

wat leuk en zo klein.
geweldig.

Angeline zei

Ziet er gezellig uit!Voor we het weten is het weer pasen!;-)

groetjes en een fijn weekend!

Margaret zei

Wat een gezellig setje, staat vast heel mooi met Pasen. Jij hebt alvast iets staan op de tafel.

Tineke Bolleboom zei

Leuke blog, de kuikentjes zijn superlief, ik ga je volgen
Tineke
bollies53.blogspot.com

Herriet zei

Ahh, wat schattig! En zo klein, leuk hoor!

Sandra zei

schattig, en wat zijn ze ieniemienie,
groetjes Sandra

Monique zei

Wat een droppies!

Kathleen zei

Super kippetjes !

TIO zei

Schattig klein zijn ze

mini popjes zei

Leuk ge maakt hoor.

hester zei

dank jullie wel voor de leuke reacties

cieltje zei

Wat zijn ze leuk, waar heb je het patroon vandaan?? Als echte kippenliefhebster en fokker ben ik natuurlijk helemaal weg van deze schatjes. Groeten CiliaB

Bregit zei

Wat een leuke kipjes, en zo klein.
Super!
Groetjes van Bregit

hester zei

cieltje

de kipjes koop je bij janagurumi
http://www.etsy.com/shop/Janagurumi

groetjes hester

Een reactie posten