NOG HEEL WAT BLOKJES TE GAAN!!!

GOEDEMIDDAG ALLEMAAL,

ACH ACH ACH WAT IS HET MEGA KOUD ZEG,
DE KACHELS STAAN HIER ROOD GLOEIEND EN NOG HEB IK HET KOUD,
GELUKKIG HEB IK VAN ALLES TE DOEN,DUS IK VERVEEL ME NIET HOOR

hallo allemaal,

zo zien 540 blokjes eruit van 5,5 cm,hihihih
nog 400 tegaan als ik het allemaal goed geteld heb,ik haal gemiddeld 54 blokjes uit 1 bol saskia wol van de wibra.10 bollen gebruikt nog 8 te gaan,hihihihihi
maar ik ga stug door die deken moet maar eens af komen!!!!!
IK BEN DUS NOG STEEDS MET DE SPREI VAN BENJAMIN BEZIG
EN ONDER TUSSEN HEB IK AL ZO EEN 540 BLOKJES VAN 5,5 CM ,
EN HEB ER DUS NOG 400 TE GAAN,ALS IK G HOED GETELD HEB HOOR,HIHIHIH

DAN HET IN ELKAAR ZETTEN EN DAN MAG BENJAMIN ER EINDELIJK VAN GENIETEN.
HIJ WEET NOG STEEDS NIET DAT HET EEN MARIO BROS SPREI GAAT WORDEN,
DUS DE VERRASSING ZAL GROOT ZIJN,

IK HAAL 54 BLOKJES UIT 1 BOL SASKIA WOL VAN DE WIBRA GEHAAKT MET
HAAKNAALD NR 4.IN TOTAAL KOM IK OP EEN BOL OF 20 DUS 20 EURO VOOR EEN SPREI
WAAR GEEN TWEEDE VAN IS VIND IK EEN REDELIJKE PRIJS!!!!
IK HOOP VOLGENDE WEEK ZONDAG ALLE BLOKJES AF TE HEBBEN
EN DAN IN ELKAAR ZETTEN,DUS WIE WEET IS DIE SNEL AF!!!
HIJ KAN HEM WEL GEBRUIKEN MET DIT KOUDE WEER,HAHAHAH

GROETJES HESTER

.

7 reacties:

TIO zei

Waauw zoveel al... mijn zin zou over zijn denk ik... zoveel... Dat zal zeker een hele verrassing zijn voor hem!

Angélique zei

Dat wordt een mega gaaf sprei! Maar wat een hoop vierkantjes...
Jij bent toch wel zo super snel dat je nu al over de helft bent en verwacht dat er volgende week 400 bij zijn! Veel haakplezoier!

Monique zei

Jee wat een project zeg. Ik kan me voorstellen dat je uitkijkt naar het eind. Ik ben zeer benieuwd hoe het eruit komt te zien.

Succes nog,
Monique

Anja zei

JEEEEEE HESTER DAT ZIJN WEL HEEL VEEL BLOKJES... EN DAN NOG AAN MEKAAR MAKEN... STERKTE HIHIHI
MAAR WAT ZAL HIJ BLIJ ZIJN MET ZO'N UNIEK SPREI :-)

jose zei

ben heel benieuwd naar het resultaat

Angeline zei

WAUWWWW wat een project en je hebt al veel gedaan!

Margaret zei

Wat een mega klus. Maar hij zal wel heel mooi worden. Dat wordt een leuke verrassing.

Een reactie plaatsen