planten hanger

HALLO DAMES,

ZO EVEN TUSSEN DE BLOKJES DOOR EEN PLANTEN HANGER GEMAAKT,
IK WILDE DIE DINGEN KOPEN MAAR KOSTEN GEMISDDELD HIER 7 EURO EN
OM NOU 28 EURO VOOR 4 STUKS UIT TE GEVEN NOU DAT DACHT IK DUS NIET,
ZELF MAAR EVEN AAN DE HAAK GEGAAN,EN DIT IS DAN HET RESULTAAT
HALLO DAMES,
ZO VANMIDDAG TUSSEN DE BLOKJES DOOR EVEN EEN PLANTEN HANGER GEHAAKT,IK WILDE ER VAN DE WEEK 1 KOPEN DIE DINGEN KOSTEN  7 EURO IN HET TUINCENTRUM,NOU DAT HEB IK ER NIET VOOR OVER,AANGEZIEN IK ER 4 WILDE HEBBEN......DUS MAAR ZELF EVEN 1 GEMAAKT VOLGEN ER DUS NOG 3,HIHIHI.
NIET ZO DUIDELIJK DOOR DE PLANT MAAR ACH HIJ IS KLAAR EN HANGT,HAHAHAHA

IK HEB GEEN PATROON GEWOON ZELF WAT ZITTEN FROBELEN,
MET SASKIA WOL VAN DE WIBRA EN HAAKNAALD NR 5.

GROETJES HESTER

7 reacties:

Angélique zei

Dat ziet er prima uit Hester! Je hebt nu zeker € 26,- uitgespaard, daar kun je weer 26 nieuwe bolletjes voor kopen :-)

TIO zei

Leuk, moet toch wel sterk zijn ook.

Monique zei

Toch harstikke leuk! En weer lekker geld uitgespaard, daar kan je dan weer wol voor kopen :-)

Angeline zei

Leuk!!!

Kathleen zei

Dat heb je mooi "gefrobeld" !

hester zei

HALLO DAMES,

NOU DAAR HAD IK NOG NIET EENS AAN GEDACHT OM VAN HET GELD WAT IK ANDERS UIT ZOU GEVEN DAN WOL OF KATOEN TE KOPEN,HIHIHIHIH
SLIMME TIP,

EN JA HOOR DIT IS BEST WEL STERK HEB IK MET DUBBELE DRAAD GEHAAKT EN DE BLOEMPOT IS VAN PLASTIC EN DE PLANT IS OOK NIET ZO ZWAAR,HIHIHI DIE HANGT DAAR WEL EEN PAAR JAAR,HAHAHAH,

Anja zei

DAT STAAT LEUK !!!

Een reactie plaatsen