WOLKEN CHOCOLADE TAART,.

zo lekker een chocolade wolken cake gemaakt,en hij is echt zo zacht als de reclame beweerd,hihihihi helaas deze is al op .........woensdag maar weer een andere maken!!!!
HALLO ALLEMAAL,
 
ZO IK HEB MAAR EENS EEN WOLKEN CHOCOLADE TAART GEMAAKT
EN IK MOET EERLIJK TOEGEVEN
HIJ WAS ECHT ZO LUCHTIG ALS ZE OP DE RECLAME BEWEREN,HIHIHIH
ER WORD OOK GEEN BOTER GEBRUIKT MAAR 200 ML SLAGROOM
EN DAT MOET JE DAN KLOPPEN OP DE HOOGSTE STAND
VAN JE MIXER EN ZO KRIJG JE DAN DIE LUCHTIGHEID,
HELAAS IS DIE AL OP DUS WANT JA WIE BINNEN KWAM MET DIT KOUDE
WEER DIE KREEG LEKKER EEN BAKKIE MET EEN PUNT,
zo lekker een chocolade wolken cake gemaakt,en hij is echt zo zacht als de reclame beweerd,hihihihi helaas deze is al op .........woensdag maar weer een andere maken!!!!
 
IK GA WOENSDAG MAAR WEER EEN ANDERE MAKEN,HIHIHIH
 
GROETJES HESTER

8 reacties:

Kathleen zei

Het ziet er heel smakelijk uit ! Ik wou dat ik je buurvrouw was.

Moos zei

Het zou verboden moeten worden dit soort lekkers te plaatsen in blogberichten ..... nu zit ik weer watertandend naar een beeldscherm te staren .... en heb ik toch een trek in chocolade :-)

Margaret zei

Helemaal met Moos eens. Het ziet er ook zo super lekker uit. Als je in de buurt woonde kwam ik woensdag een bakkie halen.

Sabrina Haleber zei

Hey leuk een taart op de site, nou toevallig heb ik je taart ook geproefd en dames ik kan zeggen het wat heerlijke wolken zacht super

Sabsycakedreams.blogspot.nl

Monique zei

Dat ziet er heerlijk uit! Waar heb je het recept vandaan?

Groetjes, Monique

hester zei

het recept van de taart staat opde doos,hihihihi
ik heb het gekocht bij albert heyn
en is van dr.oetker en heet wolken chocolade

alles in een kom mixen,dan in de bakvorm bakken en opeten,hihihihi

Anja zei

Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Margriet Bosman zei

jammie die van mij zit NU in de oven.

Een reactie posten