BLOEMSCHAAPJE.

1-02-2013
 
HALLO ALLEMAAL,
 
ZO IK HEB EVEN EEN SCHAAPJE GEHAAKT,
PATROON IS VAN MALA DESIGN,
GEKOCHT VIA DAWANDA.DE/
 
ZIJ HAD EERST 3 SCHAAPJES TE KOOP MAAR HEEFT ER NU EEN STEL KLEDING BIJ GEMAAKT
ZODAT JE ZELF JE SCHAAP KAN HAKEN HOE JIJ LEUK VIND,
 
DUS JE KOOPT EIGENLIJK 2 KEER EEN PATROON,
DIT IS MIJN BLOEMETJES SCHAAP,ZEGGEN EN SCHRIJVEN 15CM HOOG,
GEHAAKT MET HAAKNAALD NR 2,DAT VOND IK TE KLEIN DUS DE VOLGENDE DIE IK MISSCHIEN,JA IK ZEG MISSCHIEN WANT HET WAS BEST VEEL WERK,HIHIIHIHI
 
DIT IS DE VOORKANT EN HIER DE
 
DE ACHTERKANT,HET BLOEMTJES LOOPT HELEMAAL DOOR,
 
NOU MAAR WEER EENS KIJKEN WAT IK NU WEER GA MAKEN,
 
GROETJES HESTER
 

14 reacties:

Anja zei

Maar dat is wel een hele mooie :-)

Kathleen zei

Mala Design heeft prachtige creaties. Ik ben er verleden jaar ook eentje begonnen van deze ontwerpster, nl. een halloweenpompoen. Het is ook met haaknaald 2 en grote stukken. Heel veel werk dus. Ik ben nooit klaar geraakt tegen Halloween. Het zal dus in de loop van dit jaar nog wel eens bovengehaald worden om af te werken.

Jouw schaap is alleszins prachtig !

Groetjes
Kathleen

Angeline zei

Ohhh wat ziet hij er leuk uit!Een echt lente-lammetje/schaap!Laat maar komen nu die krokusjes,e.d!

groetjes en een fijn weekend!
Angeline

mingle-mangle zei

ze is wel leuk maar vind het meer een bloem als een schaapje maar ja dat is persoonlijk nietwaar :D

groetjes mingle-mangle

tine zei

Wat een leukerd...

TIO zei

Oh, die is gewoon super leuk!!

Margaret zei

Deze is wel weer heel mooi. Zij heeft leuke patronen.

Monique zei

Oh wow, ik vind hem werkelijk fantastisch. Gewoon te leuk. Ik heb er geen woorden voor. Dus laat ik verder mijn mond maar houden :-)

Tineke Bolleboom zei

Ziet er gezellig uit, het is wel een fantasie schaap
Tineke
bollies53.blogspot.com

Haakmuts zei

Wat een plaatje weer Hester, schitterend.

Miss Creatuurtje zei

Oh die is echt leuk! Mooi gemaakt!

SusannenSo zei

Wow die is leuk!!!

Sandra zei

wat een leukerd, ik denk dat ik ook eens ga neuzen op mala design ;)

Rabenohr zei

Ohhhh, ist das süßßßß.
GLG
Jeannette

Een reactie plaatsen