knuffeldoek beestjes

14-02-2012
 
GOEDEMORGEN ALLEMAAL,
 
ZO IK HEB ME MAAR IS GEGOOID OP HET HAKEN VAN KNUFFEL BEESTEN DOEKJES,
ZO LEUK OM TE MAKEN ,MAAKT NIET UIT WELK HOOFD JE HEBT ALS PATROON
JE KAN ALLES GEBRUIKEN ,
 
EEN LEUK ROZE VARKENTJE,

EEN WIT WOLLIG SCHAAPJE,

DEZE TWEE ZIJN AL WEG GEGEVEN,

EN ZO ZIEN ZE ER UIT ALS ZE OPGEVOUWEN ZIJN,DAAR KAN JE DUS LEKKER MEE
KNUFFELEN,
GEHAAKT MET HAAKNAALD 4,5 DE GRANNY SQUARES LAP,
EN HET BEESTJE IS GEHAAKT MET HAAKNAALD 4.
IK HEB GEWOON DE WIBRA WOL GEBRUIKT
EN KAN JE DUS WASSEN OP 40 GRADEN IN DE WASMACHINE.
 
OP NAAR HET VOLGENDE KNUFFEL DOEKJE,HIHIH
 
GROETJES HESTER

6 reacties:

Anja zei

HARTSTIKKE LEUK HESTER !! ZIJN HELEMAAL IN NU DEZE KNUFFELTJES :-)

TIO zei

Ze zijn heel schattig!!

Inez Visser zei

Wat lief en schattig! Ben benieuwd naar het volgende doekje

Monique zei

Wat schattig! Ik neem aan dat je die hoofdjes er later aan vast naait?

Angélique zei

Ze zijn leuk!

sneksniltje zei

Dag Hester,
wat een leuk ideetje en zo schattig ! Ik ben bezig met allerlei haaksels voor het goede-doel-project http://knuffelactie.blogspot.nl/ van Maaike. Ze is er nog maar recent meegestart en kan nog best wat aanmoediging gebruiken door creatieve mensen. Het lijkt me reuzeleuk om er ook zo'n tutteldoekjes voor te maken. Een granny haken is geen probleem, maar ik vroeg me af waar je de patroontjes van de kopjes haalt. Zijn die van een volledige knuffel afkomstig ? Heb je toevallig een linkje of zo waar je z'n schattige kopjespatroontjes vindt ?
'n vrolijk groetje,
sneksniltje

Een reactie plaatsen