NIEUWE BOEKJES

26-02-2013

HALLO ALLEMAAL,

ZO IK HEB MIJN 4 NIEUWE BOEKJES BINNEN,
EN ZE ZIJN ZO LEUK

VINGERPOPJES HAKEN EN GRAPPIGE GELUKSPOPPETJES & CO VAN
ANNEMARIE ARTS ZIJN GRAPPIG,
.
HET BOEKJE MET DE KLEURIJKE CADEAUTJES HAKEN VAN MARGRIET VAN MUINCK,
HEEFT ME AL AAN HET HAKEN GEZET GISTERAVOND,ZO LEUK AL DIE KLEURTJES.

EN HET BOEKJE  HAAKPARTY OP DE BOERDERIJ VAN CHRISTEL KRUKKERT,
IS OOK AL ZO LEUK STAAN WEER MOOIE DINGEN.

IK GA MAAR WEER EENS AAN DE SLAG
WANT ER STAAN GENOEG LEUKE DINGEN IN DIE IK WEL KAN MAKEN,
DUS DAMES IK HOOP DAT VELE VAN JULLIE OOK DEZE MOOIE BOEKJES AAN GAAN SCHAFFEN
IS ECHT DE MOEITE WAARD!!!!

GROETJES HESTER

8 reacties:

Anja zei

JAAAA LEUK HOOR AL DAT NIEUWS, VOORLOPIG KUNNEN WE WEER HAKEN :-)

marmarel zei

Ik ga vrijdag waarschijnlijk naar een hobbybeurs. Daar zijn vast de nieuwe boekjes ook te vinden, leuk!

Crejanne zei

k heb ze ook alle vier net binnen, ze zijn leeeuuuukkkk, nu nog de tijd ervoor.
Groetjes marjanne

TIO zei

Mooi! Ben benieuwd om er dingen uit te zien verschijnen via jouw hand!

Angélique zei

3 van de 4 staan ook op mijn wensenlijstje, maar ik heb nog best wat boekjes waar ik nog nooit wat uit gemaakt heb, dus ik koop even niets (heb ik mij voorgenomen) Ik ben benieuwd naar je prachtige creaties!

Margaret zei

Ziet er wel heel leuk uit. Nu kun je toch helemaal niet meer kiezen tussen al die mooie patronen. Ben benieuwd welke we het eerst te zien krijgen.

Muts en meer...haken zei

Dat gaan leuke createis worden ik ben heel benieuwd wat je ons gaat laten zien!

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

Ik vind het heel leuk voor jou dat je de boekjes hebt aangeschaft maar ik begin er niet meer aan op internet en in de oude haakboeken die ik heb staan zoveel patroontjes die bijna hetzelfde zijn ik ga lekker jou volgen met al dat leuks wat jij maakt

Een reactie plaatsen