dromenvangers gemaakt

10-03-2013
 
GOEDEMIDDAG ALLEMAAL,
ZO IK HEB WEL LEKKER STIL GEZETEN MAAR ME HANDEN NIET HOOR
DIE ZIJN DRUK AAN DE HAAK GEWEEST,HIHIHI
IK ZAG OOK DEZE LEUKE RINGEN IN HET BOEKJE VAN MARGRIET DE MUINCK STAAN
ZIJ GEBRUIKT WEL 13 EN 15 CM RINGEN DIE HAD IK DUS NIET IK HEB 20 CM RINGEN
GEBRUIKT DUS BEN GEWOON EEN PAAR TOEREN DOOR BLIJVEN HAKEN,
EN INPLAATS VAN LINTEN OF VEREN DIE MENSEN ER ONDER HANGEN HEB IK GEWOON WAT KRALEN
ER ONDER GEHANGEN,JA BEN NOU EENMAAL GEK OP KRALEN,HIHIHIH

GEMAAKT MET CATANIA KATOEN EN HAAKNAALD NR 2,5

ZE HANGEN NU GEZELLIG VOOR ME TUINRAMEN,
 
EN GA NU MAAR IETS MAKEN VOOR DE PASEN,
 
GROETJES HESTER

12 reacties:

Anja zei

Super vrolijk weer Hester !!!

hester horden zei

Hoi Hester
Ik volg heel veel blogs en ik was aan het speuren en kwam hier bi jou uit.
Wat een enorm mooie dromenvangers heb jij gemaakt zeg.

Ik ga je volgen
en ik zal een link op mijn fb zetten, ik blog zelf niet..volg er velen.
Lieve groet Hester
https://www.facebook.com/hester.horden

Muts en meer...haken zei

Leuk je dromen vanger!
Alleen de verkeerde dromen laten vangen hé!
Tineke

toedeloez zei

geweldig,leuk idee, leuk blog, ik ga je volgen...
groetjes

Ellen van Vuuren zei

wat een vrolijk blog ! leuk die dromenvangers
ik ga je volgen :-)
kom gerust ook eens bij mij langs
http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

Monique zei

Wat zijn ze vrolijk van kleur. Ze staan vast prachtig voor je ramen!

Groetjes, Monique

Marjo zei

Heel erg mooi, en vrolijke kleurtjes

Liefs
Marjo

Angélique zei

Super gave dromenvangers! Daar kun je eindeloos mee variëren :-)

Nicole Maaksels en meer zei

Origineel en heel mooi!

Miss Creatuurtje zei

Wat mooi!!

Katootjes haakwerk zei

Ik heb dat boekje ook en daarbij ook de plannen om er zelf eens eentje te maken. De jouwe zijn heel mooi geworden.

Groetjes
Kathleen

Margriet zei

Supergoed gelukt Hester!! Je hebt hele mooie kleuren gebruikt!! ik heb je berichtje gelinkt in mijn facebookpagina ;-)
groetjes, Margriet (Sparkelz-Creatief)

Een reactie plaatsen