leuk kleine bolletjes wol en katoen

1-03-2013
 
HALLO ALLEMAAL,
 
IK KREEG VAN MIJN DOCHTER CINDY ZATERDAG DEZE LEUKE BOLLETJES WOL
DIE ZE BIJ DE HEMA GEKOCHT HAD,
IK VOND ZE ZO LEUK BEN GELIJK GAAN ZOEKEN OP HET NET EN VOND NOG MEER KLEINE BOLLETJES,HIHIHIHIH

DIT ZIJN DE HEMA BOLLETJES ACRYL 10 GRAM
IK HEB EEN BOL BRAVO ERBIJ GEDAAN DAN ZIEN JULLIE HET VERSCHIL,HIHIHIH
 
 
EN DEZE BOLLETJES VAN JARBO KATOEN 10 GRAM HEB IK DUS ZELF GEKOCHT
ZO SCHATTIG DIE KLEINE BOLLETJES,
ER IS NOG EEN SETJE MET GEMELEERDE WOL OOK VAN DIE KLEINTJE,
DIE KOMEN ER OOK AAN EN DAN DOE IK ZE LEUK IN EEN GLAZEN VAAS EN KAN IK ER ELKE DAG
VAN GENIETEN ALS LEUKE BLIKVANGER OP ME TAFELTJE,HIHIHI
 
GEBRUIKEN GA IK ZE NIET MAAR ALS HANDWERKSTER IS DIT TOCH ERG LEUK!!!!!!
 
GROETJES HESTER
 
 

4 reacties:

Moos zei

Wat een leuk idee ze in een vaas te doen!!!!!

Linda Turkesteen zei

Wat leuk! Je kunt ze ook bij de action kopen:)

Mooi Gehaakt zei

Die zijn grappig. Ik heb ze bij de hema nog niet eerder gezien wel de 2 andere soorten bolletjes die ze hebben. Leuke kleurtjes heb je verzameld nu.

Groetjes Imara
http://mooigehaakt.blogspot.com

TIO zei

Hihi, inderdaad heel schattig zo klein

Een reactie plaatsen