mijn blog bestaat vandaag 2jaar.

16-03-2013

 
JAAR VANDAAG EEN BLOG!!!!!!!
 


GOEDE AVOND ALLEMAAL IN BLOGLAND,
 
IK KOM ER NET PAS ACHTER DAT MIJN BLOG 2 JAAR PRECIES BESTAAT,
JEETJE WAT WAS IK ZENUWACHTIG OM EEN BLOG TE BEGINNEN EN
HOE OF WAT MOEST IK DAN DOEN,HIHIHHIH
NOU IK BEN AL AARDIG HANDIG IN HET BLOGGEN MAAR KAN NOG EEN
HOOP BIJ LEREN MAAR DAT KOMT VANZELF,
 
IK MOET ZEGGEN IK WERK ER MET PLEZIER AAN,EN VIND
HET HELEMAAL GEWELDIG DAT IK AL MEER DAN 80.000 PAGE VIEUWS HEB
BEDANKT ALLEMAAL VOOR HET BEZOEKEN VAN MIJN BLOG,
EN OOK VOOR AL JULLIE LEUKE BERICHTJES DIE JULLIE ACHTER LATEN,
DIE IK MET PLEZIER DAN LEES.
 
EN IK BEZOEK OOK MET PLEZIER JULLIE BLOGS EN KOM DAN OP LEUKE IDEEEN
EN VIND OOK MOOIE PATRONEN ,MIJN DANK DAARVOOR.
IK HOOP NOG EEN TIJDJE DOOR TE BLOGGEN,
OOK AL BEN IK NIET ELKE DAG AKTIEF,
WANT ALS IK ER EENMAAL VOOR GA ZITTEN DAN ZIT IK GELIJK UREN
OVERAL HEEN TE SURFEN,HIHIHIHIH
EN KOMT ER WEINIG VAN HET HANDWERKEN,DUS SOMS ZEG IK TEGEN MEZELF EVEN DE PC EEN DAGJE UITLATEN HOOR.

IK HOOP NOG LANG TE MOGEN GENIETEN VAN ALLES WAT ER ZO IN BLOGLAND GEBEURT
EN IK HOOP DAT JULLIE OOK MIJN BLOG NOG LANG BEZOEKEN,
BEDANKT ALLEMAAL!!!!!!\
 
GROETJES HESTER

16 reacties:

hester horden zei

Van harte gefeliess met je 2 jaar bloggen!
Op naar nog vele gezellige jaren hoor.
Lieve groet Hester
https://www.facebook.com/hester.horden

toedeloez zei

Hiep hiep hoera !!
Op naar de volgende 2
xxx

Monique zei

Gefeliciteerd met je tweejarig blog en dat je nog maar heel lang in ons midden mag blijven.

Groetjes , Monique

Tinie zei

Gefeliciteerd met je twee jarig jubileum. Groetjes Tinie

Angélique zei

En ik hoop nog lang van jouw blog en creaties te mogen genieten ;-)

Muts en meer...haken zei

Leuk hoor, gefeliciteerd, ik merk het ook dat ik af en toe de computer maar gewoon in een hoekje moet zetten, want als je begint, stop je niet meer
Liefs Tineke

marmarel zei

Leuk hoor, hartelijk gefeliciteerd!

blancouleur zei

Proficiat met je blogverjaardag!!

Anja zei

GEFELICITEERD !!! IK HOOP DAT JE NOG HEEL LANG DOOR GAAT MET BLOGGEN EN WIJ KUNNEN GENIETEN VAN JE MOOIE CREATIES !! IK WORD HIER ALTIJD HEEL VROLIJK. DANKJEWEL

joke leijenaar zei

Gefeliciteerd met je tweejarig bestaan van je leuke blog.

Herriet zei

Gefeliciteerd met je blogverjaardag, Hester! Wat is bloggen toch leuk hè?

mingle-mangle zei

gaat het snel he 2 jaar kan je je dan bijna niet voorstellen:D gefeliciteerd,dat we nog maar veeeeel mogen bloggen:))

groetjes mingle-mangle

Miss Creatuurtje zei

Proficiat! Ik ben bijna 1 jaar bezig en vind het nog altijd even leuk, of zelfs leuker :-) Nog veel blogplezier!

Angeline zei

Gefeliciteerd,2 jaar alweer!Ik blog nu een dik jaar en vind het nog steeds zo ontzettend leuk

Margaret zei

Proficiat, al weer twee jaar. Wat gaat het toch snel. Wel lekker door blijven gaan hoor, het is veel te leuk om het allemaal te lezen.

Geesje zei

Hoi Hester PROFICIAT, ......ga zo door zou ik zeggen......

Een reactie plaatsen