mijn paashaaserinnetje

29-03-2013
 
GOEDEMORGEN ALLEMAAL IN BLOG LAND,
 
IK HEB MEE GEDAAN MET EEN PAASWEDSTRIJD BIJ
 
 
WE MOESTEN (UIT VRIJE WIL NATUURLIJK) ALLEMAAL EEN PAASHAAS HAKEN DIE VERTAALT WAS UIT HET RUSSISCH(?) DENK IK,
HOU ME TE VRIEND ALS IK HET FOUT HEB,HIHIHI
 
MIJN PAASHAASERINNETJE!!!!!!


IK VOND HET HEEL LEUK OM TE DOEN EN ER WAS HELAAS GEEN PATROON VAN EEN  JURKJE BIJ,
DAAR KONDEN WE ZELF WEL
IETS VOOR VERZINNEN,HAHAHAHA.
IK HEB EEN JURKJE GEHAAKT NAAR EEN PATROON VAN MARIANNE HEYNIS DIE VOOR DE BABY BORN POP WAS,MAAR GEWOON WAT MINDER STEKEN GEBRUIKT EN HAAKNAALD 2,5.NOU DIE IS GOED GELUKT VIND IK ZELF!!!
 
HELAAS HEB IK NIET GEWONNEN,MAAR DAT VIND IK NIET ERG VOND HET AL EEN UITDAGING OM MEE TE DOEN,
WILLEN JULLIE DE PAASHASEN VAN DE WINNAARS ZIEN GEWOON EVEN OP DE LINK KLIKKEN DAN KOM JE OP DE CLUB.
 
BEN NU MAAR WAT VOGELTJES AAN HET HAKEN WANT DIE HEBBEN MIJN DOCHTERS EN OOK MIJN MOEDER GEZIEN EN WILLEN GRAAG OOK ZO EEN TAK MET DIE PIEP VOGELS,HIHIHIH
 
GROETJES HESTER



 


5 reacties:

Anja zei

Wat is ze leuk geworden Hester !!!
De vogeltjes zijn ook leuk om te maken
Vrolijk Pasen :-)

hester horden zei

Zeker al een uitdaging om mee te doen zeg, leuk hoor.
Wat een sweety zeg ♥
Veel plezier weer met de vogeltjes hahaha
Lieve groet Hester

TIO zei

Oh, ze is echt wel super hoor!!

Angélique zei

Oh, wat een mooi Paashazerinnetje heb je gemaakt, helemaal leuk!
Fijne Paasdagen en veel plezier met de vogeltjes haken ;-)

ineke zei

das een super leuke paashazin geworden!

Een reactie plaatsen