NIEUWE KATOEN!!

18-03-2013
 
HALLO BLOGGERS,
 
GISTEREN KWAMEN MIJN OUDERS WEER THUIS NA EEN VAKANTIE VAN 2 WEKEN DUITSLAND,
EN WERD IK BLIJ VERRAST MET 3 KADOOS
IK KREEG ALLEMAAL NIEUWE KATOEN VOOR ME HAAK HOBBY,HIHIHI
 
10 BOLLEN CATANIA KATOEN,
KOSTEN IN DUITSLAND 1,95 HIER BETAAL IK BIJ DE WOL HANDEL
2,45 EURO
 
6 BOLLEN GEMELEERDE CATANIA KATOEN,2,95 IN DUITSLAND,
IK BETAAL 3,45 EURO HIER,

EN DIT IS DE COTTON QUICK EN DIE KOST
IN DUITSLAND 1,69 EURO
HAAKT ERG LEKKER EN GLIMT NET ZOVEEL ALS DE CATANIA VIND IK ZELF,
NOU IK KAN WEER EVEN VOORUIT MET MIJN BOLLETJES
WAAR IK HEEL DANKBAAR VOOR BEN,
 
MIJN MOEDER ZEI VANMORGEN,JA IK HEB EEN BEETJE VEEL BOLLETJES GEKOCHT MAAR JA ZE WAREN OOK ZO GOEDKOOP,NOU IK ZEI HET IS WEL GENOEG ZO HOOR,
28 BOLLEN NIEUWE KATOEN IS NIET NIETS,HIHIHIHIHI
NOG EEN MOOI DUITS HAAKBLAD GEKREGEN,KOMT OOK VAN PAS.
 
GA NU MAAR EENS KIJKEN WAT IK GA MAKEN,
GROETEJS HESTER
 
 

 

10 reacties:

TIO zei

Oh, wat een super leuk kado!!

Angélique zei

Zo zeg, jij bent goed in de watten (of moet ik zeggen: bollen katoen) gelegd! Mooie bollen en super veel, jij kunt voorlopig vooruit!

Monique zei

Zo, jij bent een bofkont zeg en je kan weer even vooruit. Haak ze.

Groetjes, Monique

Herriet zei

Jij bent lekker verwend zeg, wat lief van je moeder!
Van al die bolletjes kun je zo blij worden :)

Margaret zei

Wat een lieve kleurtjes. Jij boft maar met zo'n moeder die voor jou inkopen heeft gedaan. Super leuk. Ben benieuwd wat er van gemaakt gaat worden.

ineke zei

wat een schat van een ma heb je!!!!
en wat een mooi garen!

Angeline zei

Heerlijk!

Anja zei

WAT EEN LEUKE MOEDER HEB JIJ, DAT IS GENIETEN VAN ZOVEEL BOLLETJES :-)

mingle-mangle zei

zoooo wat een super verrassing zeg, jij kan weer even vooruit

groetjes mingle-mangle

Mooi Gehaakt zei

Oh wow wat leuk! Dat wil ik ook wel cadeau krijgen zeg. Wat een mooie kleuren ook.

Een reactie posten