vrolijke slinger gehaakt

8-03-2013

GOEIEDAG ALLEMAAL,
 
ZO BEN DE AFGELOPEN WEEK DRUK IN DE WEER GEWEEST MET HAKEN
EN WEL WAT DINGEN UIT HET NIEUWE VAN MARGRIET MUINCK
KLEURRIJKE CADEAUTJES HAKEN,
DE STER EN BLOEM PATROON HEB IK GEKREGEN VAN
EEN VRIENDIN VOOR DE KERST.
 
 
IS VOOR MIJ DE EERSTE KEER MET HET HAKEN OVER JE HAAKWERK HEEN
VIND HET HEEL LEUK
DUS ER ZAL WEL MEER VAN VOLGEN DENK IK ZO,
 
 
IK HEB TUSSEN DE GEHAAKTE DINGEN
KRAALTJES GEDAAN WANT DAT VIND IK GEWOON ERG LEUK.
 
 
EN ZO HANGT DE SLINGER AAN DE MUUR TE PRONKEN,
HEB ER AL VEEL VRAGEN OVER GEHAD
WANT JA ALS JE WEG GAAT VALT DIE VROLIJKE SLINGER
 JE GELIJK OP ,HIHIHIHI,
BEN AL WEER MET WAT ANDERS BEZIG,
DUS IK VERVEEL ME CHT NIET KOM EERDER TIJD TE KORT,HAHAHAH
 
GROETJES HESTER
 

22 reacties:

Monique zei

Oh Hester wat een enorm leuke slinger zeg. En of dat het een pronkstuk is.

Groetjes, monique

marmarel zei

Ik vind je slinger GEWELDIG!!

Linda Turkesteen zei

Gaaf!

Margriet Bosman zei

Leuke vrolijke slinger is het geworden.

Sofie zei

Hele vrolijke slinger, zo te zien! Heb meestal een slinger gezien die van links naar rechts wordt opgehangen, jouw "manier", van onder naar beneden vind ik ook heel tof gedaan!
Groetjes Sofie

Angélique zei

Dat is zeker een vrolijke slinger, super leuk gedaan!

Anja zei

WAT EEN SUPER VROLIJKE SLINGER !!!!

Carla Killens zei

Wat een PRACHTIGE slinger!
Liefs!

Herriet zei

Wauw wat leuke slinger!!! De kleurtjes zijn heel vrolijk. Bedankt voor het idee :)

Angeline zei

Ohhh prachtig je slinger!

Lia zei

Oh Hester, wat is je slinger een plaatje. De vrolijkheid spat ervan af.

Groetjes,
Lia

Janine en Suus zei

Die is wel echt hééél leuk zeg!
Groetjes Janine

jose zei

superleuk

Nicole Maaksels en meer zei

Prachtig gemaakt zeg! Hele mooie heldere kleuren en ze passen heel goed bij elkaar.

hester zei

dank jullie wel dames,voor de leuke berichtjes.

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

wat een prachtige kleurrijke slinger

HaakhaakDedy zei

Geweldig zeg!! Erg leuk :) Ik ga je volgen, je maakt mooie dingen!

Creadiva zei

Super mooi gemaakt !! ik haak ook maar wel gehaakte halskettingen en sieraden maken met kralen

Kom je ook een kijken naar de creaties van mij en mijn dochter

www.creadiva.be

Groetjes
Diane

Margriet zei

Heel erg leuk!! ik heb een link gezet op de facebookpagina van Sparkelz-creatief (https://www.facebook.com/pages/Sparkelz-Creatief/312452822135592?ref=hl) naar jouw blog. Wil je dat niet, laat het maar even weten. Hartelijke groet, Margriet

hester zei

geen probleem hoor margriet,
dank je wel.

ook de andere dames bedankt voor alle leuke berichtjes,

Els zei

Prachtige slinger! Het kriebelt nu om er ook eentje te maken :)

Preeti zei

Just found your beautiful crochet hanging on pinterest !! Very lovely creations:)

Een reactie plaatsen