de nederlandse vlag!!!!!

28-04-2013

HALLO ALLEMAAL,

IK ZAG BIJ HAAKIDEE http://www.haakidee.blogspot.nl/2013/04/ik-hou-van-holland.html

DEZE LEUKE VLAG EN DUS HEB IK DIE EVEN GEMAAKT,STAAT GEZELLIG IN MIJN KAMER

ALVAST VOOR KONINGSDAG 30 APRIL!!!!

BOVEN IN ZIT EEN KRAAL,EN HET STOKJE ZIJN AAN ELKAAR GEPLAKTE SATEPRIKKERS,HIHHIHIHI

JA IK HAD NOU EEN MAAL GEEN STOKJE EN DAN MOET JE GEWOON EVEN ZELF IETS VERZINNEN EN HET ZO OPLOSSEN,WHAHAHAHAHA.

HET PATROON IS VAN ANNEMARIE ARTS EN ECHT SIMPEL EN LEUK OM TE MAKEN,

OP DE ONDERSTE FOTO STAAT ER OOK EEN ORANJE POPJE

DIT KOMT VAN EEN DUITSE SITE  VAN BABSIES HOOK,EN DIT KAN JE AAN JE RUGZAK/TAS/ETUI OF WAT WEET IK HANGEN,


GROETJES HESTER


4 reacties:

Anja zei

HESTER WAT LEUK !!!
HEEL APART HOOR WEER EENS WAT ANDERS :-)

Tineke Bolleboom zei

Heel leuk gedaan!
Tineke

mingle-mangle zei

ohh hester leuk,ik had het patroontje ook gespot,dat oranje hoofdje geweldig,ik ga het linken op pinterest bij mijn holland crochet

helemaal leuk!!

groetjes mingle-mangle

Anoniem zei

Hi, this weekend is fastidious in favor of
me, as this point in time i am reading this enormous educational
piece of writing here at my house.

Feel free to visit my weblog; acoustic guitar chord

Een reactie plaatsen