dieren cupcakes.

21-04-2013

HALLO ALLEMAAL,

IK BEN DE AFGELOPEN WEEK DRUK IN DE WEER GEWEEST MET HET HAKEN VAN DE DIEREN CUPCAKEJES UIT HET BOEKJE VAN MARIEKE VAN DISSEL,

EN DIT IS HET RESULTAAT,IK HEB ZE GEMAAKT VOOR MIJN DOCHTER DIE TAARTEN EN CUPCAKES MAAKT, http://sabsycakedreams.blogspot.nl/

ZIJ WAS ER ERG BLIJ MEE EN STAAN NU TE PRONKEN OP HAAR TAFEL EN DE STAAFKRAALTJES GLIMMEN ZO MOOI IN HET ZONLICHT.

ALLES OP DE CUPCAKE STANDAARD.

DE 1STE VIJF

DE VOLGENDE VIJF.

ZE ZIJN ERG LEUK OM TE MAKEN EN DE BESCHRIJVING IS OOK ERG DUIDELIJK,
VOORAL WAAR JE WAT MOET PLAATSEN ELKE TOER STAAT AAN GEGEVEN,IK KAN NIET
WACHTEN OP HAAR VOLGENDE BOEKJE.

GROETJES HESTER





12 reacties:

Carla Killens zei

Ze zijn prachtig, en fijn voor de lijn !
Liefs!

Anja zei

DAT HEB JE WEER MOOI GEHAAKT, ZIET ER HEEL VROLIJK UIT !!

Amarins zei

Wat moooooooooooooooooooooi, garen en het boekje hiervoor liggen hier al weken klaar maar het komt er maar niet van. maar het begint zo wel te lokken! Groetjes, Amarins

mingle-mangle zei

ohhh hester wat zijn ze goed gelukt,daar zal ze heel blij mee zijn,wij willen ook nog het boekje kopen,de nieuwe lijkt ons ook zo leuk,

groetjes mingle-mangle

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

wat een gezelligheid top

Monique zei

Geweldig wat een leuke cupcakes. Ik kan me voorstellen dat je dochter er blij mee is!

Groetjes, Monique

ineke zei

ze zien er gezellig en vrolijk uit!
en zo heerlijk voor de lijn!
snoepgoed voor de ogen dus!

Lia zei

Jij hebt niet stil gezeten, wat zijn ze leuk!

Groetjes,
Lia

TIO zei

Oh, ze zijn allemaal heel mooi!!

Anja zei

HESTER WAAR HEB JE DIE LEUKE STANDAARD GEKOCHT ????

hester zei

dank jullie wel voor de leuke berichtjes!!!!!

anja als ik het goed heb heeft mijn dochter de standaards bij de xenos gekocht deze is voor 13 cupcakes maar ze heeft ook nog een grotere voor 24 dacht ik zo.dus je zou daar even moeten kijken want hun hebben ook zoveel dingen voor cupcakes!!!!

Anja zei

Ok bedankt voor de info Hester :-)

Een reactie plaatsen