VOGELHANGER NR 2 OOK WEER KLAAR.

4-04-2013

GOEDEMIDDAG ALLEMAAL,

ZO MIJN 2 DE VOGELHANGER IS OOK WEER AF,
DEZE IS VOOR MIJN ANDERE DOCHTER SABRINA,
DIE HEEFT VEEL ROOD EN BRUIN IN HUIS
VANDAAR DEZE KLEUREN.
OP DE FOTO LIJKT HET VOGELTJE ORANJE
MAAR IN WERKELIJKHEID IS HET KNALROOD!!!!
DEZE VOGELTJES HEBBEN WITTE OOGJES ANDERS
ZIE JE DE ZWARTE KRAALOOGJES NIET
BIJ HET BRUINE VOGELTJE,
DIT VIND IK OOK WEL ERG LEUK EIGENLIJK EN
MAAKT ER TOCH EEN ANDER VOGELTJE VAN!!!

IK GA NU MET DE VOLGENDE  BEGINNEN VOOR
MIJN MOEDER
DIE WIL ER OOK GRAAG 1 HEBBEN,

GROETJES HESTER

10 reacties:

Muts en meer...haken zei

Nou je dochters kunnen trots zijn!!! Erg leuk!

Angélique zei

Deze is ook heel erg leuk geworden!

Anja zei

DEZE IS OOK AL ZO LEUK !!

ineke zei

leuk en fleurig..!!!!! ik ben benieuwd hoe de 3e wordt!!!!

Mooi Gehaakt zei

Oh wat leuk! Ik heb de eerste waarschijnlijk ergens gemist, maar dit fleurt wel de boel goed op zo!

Liefs Imara
www.haakwereld.nl

Margje zei

hoi Hester,

Heb je ook een patroon van de vogeltjes?
Echt een leuke hanger geworden!!

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

heel mooi

Elena Porta zei

Hallo Hester mag ik je vragen hoe ik aan het bloemtjes patroontje kan komen?
groetjes
Elena

hester zei

het vogel patroon kan je vinden op dol op wol en de bloemslinger is een koop patroon

http://www.etsy.com/listing/127181318/crochet-pattern-for-birdhouse-uk?ref=sr_gallery_10&ga_search_query=crochet+birdhouse&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=ZZ&ga_search_type=all

hester zei

http://www.dol-op-wol.nl/patronen.html
dit is de link van dop op wol waar je de vogeltjes kan vinden,

Een reactie plaatsen