9-05-2013

HALLO ALLEMAAL,

IK HEB SAMEN MET MIJN MOEDER EEN PAAR SLOFJES GEBREID
VOOR KIKA,

DE ZALM KLEURIGE ZIJN VAN MIJN HAND
EN DE BLAUWE EN ROZE ZIJN VAN MIJN MOEDER.

WIJ STUREN DIE NAAR EEN BEHEERSTER VAN EEN HANDWERK GROEP EN ZIJ STAAT OP MARKTEN
VOOR DE KIKA VERKOOP.

MIJN MOEDER HEEFT NOG ANDERE SLOFJES GEMAAKT DIE ZE TOCH IETS MAKELIJKER VOND DAN  DE SLOFJES OP DE EERSTE FOTO,
EN DAT ZIJN DEZE

VOOR DE LIEFHEBBERS ZAL IK HET PATROON VAN DE WEEK EVEN UITSCHRIJVEN VOOR ALS JE ZE
OOK WILT MAKEN,
HEEL SIMPEL ZIJN ZE EN KOMEN UIT HET BOEKJE ANDREA CREATIEF.EN GEBREID MET BREINAALDEN 3.

ZELF BEN IK DRUK AAN HET HAKEN VOOR DE WEDSTRIJD BIJ
http://amigurumi-paradijs.clubs.nl/

EN DAT IS EEN KOEIEN ECHTPAAR,DUURT EVEN VOOR ZE KLAAR ZIJN,MOETEN AF VOOR 23 MEI,
MAAR ER KOMT VERDER NIET VEEL ANDERS UIT MIJN HANDEN HIER DOOR,HIHIHIHI

IK WENS IEDEREEN EEN FIJNE DAG TOE,
GROETJES HESTER

5 reacties:

mingle-mangle zei

zo jullie zijn ook goed bezig geweest:D, ziet schattig uit,zullen ze bij KIKA blij mee zijn,

groetjes mingle-mangle

Anja zei

Wat geweldig dat jullie dit doen !
Wat zijn ze super schattig :-)

Sandra zei

Zo schattig, mooi op een rijtje, knap gedaan door jullie tweetjes,
Groetjes Sandra

Angélique zei

Wauw! Wat een super productie, jullie zijn kanjers!
Ik ben wel benieuwd naar je koe met stier, hihi!

ineke zei

oww die bovenste staan al zo lang op mijn lijstje.. die zien er zo schattig uit.. is al een heel oud patroontje !!!

Een reactie plaatsen