leuke roze poes!!!!

22-05-2013

GOEDEMORGEN ALLEMAAL,

HEB VAN EEN VIRENDIN VOOR ME VERJAARDAG DIT PATROON GEKREGEN VAN THEO DE KATER
VAN STIP&HAAK. IS DAAR TE KOOP.

MIJN DOCHTER VOND HEM ZO GRAPPIG DUS VROEG OF IK FIE VOOR DER WILDE MAKEN,
MAAR DAN WEL EEN MEISJE IN HET ROZE,HIHIHI

ZO GEZEGD ZO GEDAAN, EN HIER IS ZE DAN GEEN THEO DE KATER
MAAR MINOES DE POES,WHAHAHAHAHAHA


HET WAS NIET ZO VEEL WERK VOND IK DUS DIE WAS ZO AF,VOND HET ERG LEUK OM TE DOEN EN HET PATROON WAS LEKKER DUIDELIJK,

IK GA MAAR WEER EVEN OP ZOEK NAAR WAT ANDERS,
GROETJES HESTER

19 reacties:

Anja zei

Ach wat lief in het roze ;-)

mingle-mangle zei

ohhh hes wat een scheetje,in love haha :))

groetjes mingle-mangle

Margaret zei

Minoes ziet er heel lief uit. Echt een huis poes.

Angeline zei

Wat een beauty....dit is geen pink panther maar een pink cat!

pytsje zei

hij ... nee zij is prachtig !!!!!!
liefs Pytsje

TIO zei

Oh, wat een schatje!

SusannenSo zei

Ohhh wat is ze leuk!!!!!

elsjecreatie zei

wat een stoere kat, mag ik het patroon van jou, wil deze graag haken voor twee kleine meisjes.

Leonie zei

Ze is superleuk

Leonie zei

Ze is superleuk

Angélique zei

Ze is leuk, een echte dame!

hester zei

dank jullie wel voor de leuke reacties,

elsjecreatie het patroon kan je hier vinden,

http://stipenhaak.blogspot.nl/p/mijn-patronen.html

ik kan hem niet doorsturen want het is een koop patroon vandaar,mijn vriendin haakt of breid niet en heeft het als cadeau gekocht voor mij,maar het patroon is vast nog wel te koop.

Herriet zei

Wat een lieve poes zo in het roze :)

Moos zei

Ahhhh mooi roze is absoluut niet lelijk hihihi

Prachtig meis!!!!!!!

Monique zei

Oh Hester wat heb je weer een leuke poes gehaakt. Op naar het volgende project. Ben weer benieuwd.

Groetjes, Monique

Haakmuts zei

Hester wat heb je deze weer geweldig gemaakt, en wat kun je het snel. Heel mooi hoor.

Loraine de Brouwer zei

Wat een mooi kleurencombinatie!
Echt een mooie gehaakte poes :)

Liefs *TwinklezCreations

Jolanda zei

wat een leukerd!! je hebt er een blogvolger bij, Leuk dingen maak je.

groetjes jolanda
filantrojopie.blogspot.nl

Gerda Bos zei

En nog een nieuwe volger. Geweldige kat heb je gehaakt.

Een reactie plaatsen