koeien echtpaar!!!!!

10-06-2013
 
HALLO ALLEMAAL,
 
IK HEB 2 KOEIEN GEHAAKT WANT IK DEED MEE MET EEN
EN JE MOCHT MAAR 1 KOE IN STUREN,EN DAT WAS DE JONGENS KOE.
MAAR HET MEISJE HAD IK OOK AL EEN TIJDJE AF EN ZE STONDEN GEZELLIG MET ZE TWEETJES OP MIJN SCHOORSTEEN,HIHIHIH
VANDAAG WERD DE WINNARES BEKEND EN NEEEEEEEEEEEE  IK WAS HET NIET,HIHIHIHI
MAAR KAN VANDAAG EINDELIJK MIJN KOEIEN ECHTPAARTJE LATEN ZIEN OP ME BLOG,

 
EN NATUURLIJK HEEFT HET MEISJE EEN LEUK BROEKJE ERONDER AAN,
WANT ZE KAN NIET MET DE BLOTE BILLEN OP DE FOTO,WHAHAHAHAHAH
ZOALS JE KAN ZIEN OP DE 2DE  FOTO.
 
 
EN ZO ZIEN ZE ERUIT VANAF DE ZIJKANT,
ER ZITTEN STUKJES KARTON IN DE SCHOENTJES DAN BLIJVEN ZE BETER STAAN.


IK HEB DE HELE WEEK NIET GEHAAKT,SOMS HEB IK DAN GEEN ZIN OMDAT IK NIET WEET WAT IK MOET MAKEN,WANT IK HEB ZOVEEL OM EEN KEUZE TE MAKEN,MAAR DAT BLIJFT DAN TOCH MOEILIJK,HIHIHIHI
 
FIJNE AVOND ALLEMAAL,
GROETJES HESTER


18 reacties:

Margriet Bosman zei

oooooooooooo wat leuk zeg een koeienkoppeltje.

marmarel zei

Wat een superleuk stel! :-)

Angélique zei

Wat een mooi lief stelletje!

Monique zei

Fantastisch wat een te gek koeien paar. Waar heb je het patroontje vandaan?
Wat is er toch veel leuks om te haken he. Er is gewoon te veel keus.

Groetjes, Monique

Margaret zei

Wat zijn die leuk. Vooral dat meisje koe vind ik super leuk.

pytsje zei

wauw wat een prachtig stel !!!!!!!!
liefs Pytsje

hester zei

Monique ik ben hier lid
http://amigurumi-paradijs.clubs.nl/
en de beheerster heeft het patroon vertaald,uit het russisch(?) dacht ik. en het was een wedstrijd je kreeg het patroon alleen als je mee deed met de wedstrijd.

ineke zei

wat een leuk runderstelletje!!!!
een jongenskoe bestaat niet ahhahaha das een stier!!!

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

wat mooi gemaakt complimenten

Anja zei

Ik vind ze super leuk zo samen !!
Goh ik dacht dat ik daar alleen last van had haha, niet haken omdat je niet weet wat.. Een probleem als je zoveel leuke patronen hebt en voorbij ziet komen.

TIO zei

Ze zijn heel erg mooi!!! goed gedaan!

Monique zei

Dank je voor je reactie Hester. Jammer dan ben ik te laat nu ik de wedstrijd is afgelopen.

Groetjes, Monique

mingle-mangle zei

wat een lieffies,jammer dat je niet hebt gewonnen:(,maar ze zijn daarom niet minder leuk,

ja.....keuzes maken blijft moeilijk met zoveel leuke dingen om te maken,maar je verrast ons vast wel weer met een nieuwe creatie,haak se

groetje mingle-mangle

Rita Russe zei

amaai zo'n tof koppel , ze zien er superleuk uit zo samen

Sask Ia zei

Oh wat een superlieve koeien!!

yasemince45 zei

supper!!!

sneksniltje zei

Echt prachtig gehaakt, Hester !

Patricia Derksen- Cornelissen zei

Zo zeg dat zijn een snoepies, stonden de kleren ook vermeld in het patroon hij is super, ben ook weer begonnen met haken dus de nieuwe creaties komen er aan.
Liefs Patricia

Een reactie plaatsen