uiltjes gehaakt.

24-06-2013

HALLO ALLEMAAL,

BEN DE AFGELOPEN WEEK DRUK AAN DE HAAK GEWEEST EN HEB DEZE UILTJES
GEMAAKT,IK HEB ZE GEVONDEN OP HET NET MAAR IK WEET NIET MEER WAAR
IK KEN HET PATROON UIT ME HOOFD ONDERTUSSEN
MAAR IK HAD ZO GRAAG DE LINK HIER NEER GEZET VOOR JULLIE,
IK ZOEK NOG WEL EVENTJES DOOR.
IK GA VOLGENDE WEEK OP EEN MARKT STAAN HET IS EEN KOFFERBAK VERKOOP MAAR IK HEB ER VERLEDEN JAAR OOK AL EEN  KEER GESTAAN EN WAS BEST GEZELLIG,ONDANKS DE MEGA HITTE.

http://www.youtube.com/watch?v=YL9u-46iYzk   1ste filmpje deel 1

http://www.youtube.com/watch?v=fulM5oksrKI     2de filmpje  deel 2

http://www.youtube.com/watch?v=FFt7gPbbprQ    3de filmpje deel 3

http://www.youtube.com/watch?v=Foho2tR-PiA    4de filmpje de ogen van de uil

http://www.youtube.com/watch?v=WRpxzCFd2Mo  5de filmpje  de vleugeltjes

http://www.youtube.com/watch?v=Tnh0xV5PIKc   6de filmpje  snaveltje

http://www.youtube.com/watch?v=h0oGA3isFhM  in elkaar naaien.

ik heb kraaltjes voor de ogen gebruilt maar je kan ook veiligheids oogjes kopen,
wat je zelf wilt of er gewoon pupillen op naaien,




GROETJES HESTER

19 reacties:

Angélique zei

Jeetje, wat veel! En allemaal zo ontzettend leuk!

Tinie zei

Wat een gezelligheid. Ziet er super mooi uit. Lieve groet Tinie

Corine zei

Nou, dat ziet er gezellig uit!
Een hele familie bij elkaar.
Je hebt aardig je best gedaan.

Monique zei

Wat een hoop uiltjes. Logisch dat je het patroontje nu wel uit je hoofd kent ;-) Ze zijn super leuk!

Groetjes, Monique

Sofie zei

Wat zijn die heel mooi geworden, PRACHTIG! Hopelijk verkoop je wat, veel plezier ;-)

Jolanda zei

wat zijn ze leuk geworden Hester, ziet er vrolijk uit in al die kleuren. Succes met de kofferbak- verkoop!

Sandra zei

erg leuk
gr sa

Rita Russe zei

zo'n mooie verzameling zeg , da zal vlug verkocht zijn

Loraine de Brouwer zei

Wow wat veel!
En wat een leuke kleuren en zo netjes gehaakt.
Ik hoop dat je het patroon nog vind :)

Liefs *TwinklezCreations

Sandra zei

whoohoo, wat een boel uiltjes, schitterend, die zullen allemaal vlug het nest uitvliegen

Silvia zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Silvia zei

Hahahaha ... Ik heb deze uiltjes ook al vele malen gemaakt. Ken het patroon inderdaad ook uit me hoofd. Vrij gemakkelijk patroon eigenlijk.

Jouw uiltjes zijn SUPER mooi geworden!! <3 <3 <3

Het patroon is van Bunny Mummy

Groetjes, Silvia

hester zei

oooooooooooo jaaaaaaaaa Sylvia bedankt

ja ik had het gevonden bij bunny mummy
dank je wel voor de link.
ik had haar blog op geslagen bij me favorieten maar ik zocht het patroon tussen mijn bestanden,whahahahah

ja dat zijn ze hoor en zij heeft er zo een mooie foto reportage bij gemaakt.
dus voor degene die het patroontje willen ga ook maar even bij haar blog kijken zij heeft echt leuke dingen!!!!!!

Angeline zei

Ohhh wat zijn ze mooi,ik heb die ook eens ooit gemaakt

Anja zei

Jaaaaa wat zijn ze leuk hé en wat heb je er veel gemaakt !!
Ik heb het patroon ook maar er staat geen link op van wie het is, niet zo handig..
Ik ben zelf pas met de tweede bezig
Succes met de markt ! Maak je daar nog een leuke foto van ? :-)

mingle-mangle zei

succes met de verkoop gaat wel lukken ze zien er geweldig uit!!!

groetjes mingle-mangle

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

die zijn prachtig veel succes met het verkopen ervan

Joke de Jong zei

Ik kwam je blog tegen tewijl ik aan het blogsnuffelen was. Leuke blogjes......ben je 181e volger geworden!

Groetjes Joke
(Elfi-Jo)

Szydełkowe czary-mary zei

Super

Een reactie posten