foto lijstjes

29-07-2012

hallo mede bloggers,

er is de laatste tijd niet veel uit mijn handen gekomen,
als het warm is haak ik niet zo graag,plus dat het vakantie is en ik veel weg ben.

maar mijn dochter zag steeds de gehaakte foto lijstjes op het net,en vroeg of ik dat ook wilde maken

maar geen poespas,geen kraaltje ......knoopje......bloempje mocht er op ,whahahahahahah
nou geen probleem  zei ik,
even patroon op geslagen bij ilona
 http://by-ilona.blogspot.nl/2013/04/gehaakte-fotolijstje-patroon-crochet.html
(bedankt voor het patroon ilona)
en gelijk aan de slag gegaan,
even een close-upje,hihihi
 

en hier dan het resultaat.....ze gaat er zelf leuke foto's achterplakken dus zij is ook weer blij
met de o zo populaire foto lijstjes.dit zijn de kleurtjes die zij in haar huis heeft,erg druk maar het staat zo leuk.

ga weer wat nieuws maken,dus tot snel maar weer,
groetjes hester

8 reacties:

Angélique zei

Wat een vrolijke boel met al die kleurtjes! Leuk gedaan!

Anja zei

MAAR JE HAAKT ER METEEN WEL EVEN EEN HEEL STEL ;-)
Mooi, vrolijk en leuk !!!

Margaret zei

ziet er heel gezellig uit. Lekkere frisse kleurtjes. Kom je er zelf ook in te hangen met een leuke foto ?

hester zei

dank jullie wel dames,
margaret ik denk dat ze haar neefjes,nichtje en broetje er achter gaat plakken,hihihih
ik hoef niet zo nodig aan de muur,whahahahahah

marmarel zei

Wat een heerlijk vrolijke lijstjes zo bij elkaar! Dat patroontje ga ik zeker nog eens proberen.

Monique zei

Super leuk. Dat wordt een gezellige boel aan de muur.
Waar haak jij omheen?

hester zei

Monique ik heb van die ijzeren armbanden gekocht bij de wibra,7 stuks voor 1 euro.
lekker voordelig en niet zo groot.

Sandra zei

leuk geworden hoor kan me voorstellen dat er niet veel uit je handen komt zo een periode heb ik ook vaak in de zomermaanden
gr sandra

Een reactie plaatsen