BUNGEL GIRAF GEHAAKT!!!!!

1-08-2013

GOEDEMIDDAG ALLEMAAL,

IK HEB HET BOEKJE VAN MONIQUE VOS MEULENBROEK.....KNUFFELBUNGELS HAKEN,GEKREGEN VAN EEN VRIENDIN EN HEB HIER UIT HET GIRAFJE GEHAAKT
MOET ZEGGEN DAT IK HEM ERG LEUK VIND,ER ZULLEN ER NOG WEL VOLGEN MAAR NIET NU MET DIE WARMTE,HIHHIHIHI
HIJ IS ONGEVEER 25CM



ER STAAN 10 VERSCHILLENDE DIEREN IN DIT BOEKJE

ACH EN MET DIE HITTE GAAT HIJ ER MAAR LEKKER BIJ LIGGEN,WHAHAHAHAH.

NU MAAR WEER IETS ANDERS MAKEN,
FIJNE DAG ALLEMAAL,
GROETJES HESTER

8 reacties:

TIO zei

Die ziet er heel erg leuk uit!
Fijne dag nog!

Angélique zei

Wat een leukerd!

Margaret zei

Dat zijn hele leuke bungelknuffeltjes.

Anja zei

DIE IS LEUK !!!
Hou het koel :-)

marmarel zei

Hij is superleuk!

Cristal Van Der Werf zei

Hallo,

Ik ben een beginners haakster. Ik ben bezig met deze giraf te haken. Opzicht lukt het wel een beetje. Ik zit nu alleen vast. Ik zit bij Toer 18. Ik begrijp die niet. Er staat * haak 1e en 2e v samen, 4 v *. Kunt u me uitleggen wat ze hiermee bedoelen? Of hoe ik dit moet doen?
Ik hoor het heel graag van u..

B.v.d
Met vriendelijke groet,
Cristal van der Werf

hester zei

hallo cristal

je moet de 1ste en 2de vaste samen haken,
dus dat betekent dat je gaat minderen,

je steekt met je haaknaald in de 1ste vaste,draad over je naald en doorhalen,dit is je 2de lusje op je naald,
haaknaald in de 2de steek,draad over je naald en doorhalen en zo heb je 3 lusjes op je naald, dan weer draad over de naald en door de 3 lusjes halen en zo heb je een mindering.
en dan 4 vaste weer gewoon haken.
dit doe je nog 1 keer,en dan heb je in plaats van 12 steken 10 steken want je hebt 2x geminderd.

http://www.kuddelz.nl/c-1039263/uitleg-haaksteken/

hier heb je een link met de uitleg van haaksteken,
groetjes hester




Cristal Van Der Werf zei

Hallo Hester,

Heel erg bedankt. Het is gelukt. Ik was helemaal in de war door de * hahaha.. Maar ik begrijp hem nou.. Mijn Monique Vos muisje is al klaar. Nu ga ik beginnen aan de giraf.. Heel erg bedankt voor je tip.

Groetjes Cristal

Een reactie plaatsen