kleine cupcakejes en gebakjes!!!!

20-08-2013

hallo allemaal,

ik ben niet zo heel erg aktief aangezien benjamin nog  2weken vakantie heeft en ik dus maar af en toe wat haak,
maar een vriendin van me wilde graag wat cupcakejes en kleine gebakjes voor op haar nieuwe etagere,dus heb ik elke dag 1 ding gehaakt,hihihih

en hier dus mijn creaties van de afgelopen week,


zoals jullie zien zijn ze niet zo groot daarom ligt de aansteker erbij,hihihih


en de andere gebakjes zijn nog iets kleiner ik heb de gebakjes gebruikt van de petit four crochet a long ,van http://grietjekarwietje.blogspot.nl/



nu even een uilen slinger maken ook een bestelling dus ik ga weer rustig aan de slag,straks als de scholen weer beginnen hier,2 september zal ik weer wat meer gaan handwerken en dus ook wat meer aanwezig zijn op mijn blog,

fijne dag allemaal,groetjes hester

6 reacties:

TIO zei

ze zien er heel mooi en lekker uit :-)

Amarins zei

WAt super de super leuk zijn ze.
Groetjes, Amarins

Moos zei

Leuk hoor!!!!!!!!!!!!

Marie-Jeanne zei

Wel knap gedaan hoor.
Gr, M-J.

Anja zei

ZIET ER HEERLIJK UIT !!!

Ellen van Vuuren zei

mooi gemaakt, heb ze zelf ook en staat decoratief, leuk :-)
xxx

Een reactie posten