panda knuffel doekje!!!!

3-08-2013

hallo allemaal,

gisteren en vandaag even een knuffeldoekje gemaakt voor de dochter van me vriendin die vandaag jarig is,
ze vraagt al heeeeeeeeeeeeeel lang of ik een panda wil haken voor haar,maar het zwart is gewoon een ramp voor me ogen,dus ik stelde het steeds uit,
nou had ze bij mijn kleinkinderen  selina,joshua en quintin ook een knuffeldoekje zien liggen op hun kussen,
en selina vertelde me dat zij dat ook wel leuk zou vinden,
dus gisteren heb ik ook maar voor haar een knuffelpanda gemaakt want die spaart ze nou eenmaal,hihihih
net het rode hartje erop genaaid en klaar inpakken maar met een klein envelopje in zijn pootjes kan ze zelf ook nog wat kopen,

weer iemand blij gemaakt met zoiets simpels,
geeft toch weer een fijn gevoel!!!!!

 groetjes hester


11 reacties:

Angélique zei

Oh, die is super leuk! Wat een schatje zeg! Dat hartje maakt het helemaal af :-)

Monique zei

Wat een super leuk knuffeldoekje!

Ik haak ook niet graag met zwart maar soms kan het niet anders.

Groetjes, Monique

Margaret zei

Wat een leuk knuffeldoekje. Lief met het hartje erop.

Anja zei

Super schattig pandaatje :-)

Marie-Jeanne zei

Oh, die is super.
Gr, M-J.

Zwaantje Heerlien-van den Wijngaarden zei

wauw wat mooi wat zal ze daar blij mee zijn

feltfree på Åsly zei

Wat een superleuk knuffeldoekje.

sajuki zei

great !
Greetings from Poland :)
Katarzyna

www.sajuki.blogspot.com

Ilonka zei

Wat een te gekke knuffeldoek. Zo apart.

Liefs, Ilonka

Hannah Baum zei

leuk gemaakt hoor...

mingle-mangle zei

nog gefeliciteerd met je verjaardag,
liefs mingle-mangle;D

Een reactie plaatsen